Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jolien87 schreef:Op welke dag zit je Sok?
Anders kan je misschien beter Ripped gaan doen als het shredden geen uitdaging voor je biedt. Dat programma is zwaarder dan de Shred.
Rebel_Jits schreef:LOL m'n berichtje was weg xD Bij deze opnieuw:
Urselin: wauw, wat een voorbeeld!
Ik was al halfslachtig bezig met oprekken voor een spagaat tijdens de cooling downs, maar nu ik dit zo zie en lees, ga ik maar eens wat serieuzer aan de slag ermee (incl split). Nog tips en trucs?
6w6p gedaan. Voelde het deze keer wel in m'n romp. Net wat Jillian zegt: just add more weight, increase your range of motion. Dat werkt
Rebel_Jits schreef:LOL m'n berichtje was weg xD Bij deze opnieuw:
Urselin: wauw, wat een voorbeeld!
Ik was al halfslachtig bezig met oprekken voor een spagaat tijdens de cooling downs, maar nu ik dit zo zie en lees, ga ik maar eens wat serieuzer aan de slag ermee (incl split). Nog tips en trucs?
Jolien87 schreef:@Sok: als je er na 3 dagen al zat van bent, zou ik zeker eens Ripped proberen. Ik ben benieuwd of die je beter bevalt.
@Kel: Als het goed is zijn de mods momenteel in overleg over de bestemming van het topic. Tot die tijd blijven we gewoon rustig doorgaan.
Heb je wel gemeten voordat je begon? Als je na dag 10 meet, laat het meetlint je wellicht wel verschil zien. Velen hier zijn verrast door hun diverse meetresultaten. Wat je met het blote oog nog niet kan zien, neemt het meetlint wel waar.
Jolien87 schreef:Ik doe momenteel volledig de shred met aaneensluitend een circuit 6 week sixpack. Hier heb ik zelf een video van gemaakt, waardoor ik nu een workout heb van ruim 3 kwartier. Die 27 minuten shredden gaven me geen voldaan gevoel.
Over 8 dagen ben ik klaar met shredden en ga ik 6 week sixpack volledig doen. Ik wil alleen kijken wat ik daarnaast nog kan doen, ik wil namelijk wel krachttraining blijven doen, maar Ripped lijkt me te intensief om naast de volledige 6w6p te doen. Ik zit er dus over na te denken om verschillende krachtoefeningen en cardio-intervallen uit de 3 levels van de Shred te combineren in een nieuw filmpje. Dat wordt even wat knip- en plakwerk in Movie Maker, maar op deze manier kan je wel mooi je eigen workout in elkaar zetten.
Romeo2007 schreef:Zit op dag 12 en heb even gemeten. Ik doe alleen borst, taille, L en R arm en been.
Ben nu 14 cm kwijt. Hoeveel zijn jullie gemiddeld kwijt na een level?