Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SAKKIA schreef:Even een vraagje aan de mensen met scheenbeenklachten.
Ik loop alweer een paar weken en ook al weer een paar weken heb ik klachten aan mijn rechterscheen. Heel vervelend want ik ben zo lekker op weg. Ik heb 2 weken geleden nieuwe schoenen aangeschaft. Dit was ook wel erg nodig.
De klachten blijven. Ik heb al heel vaak rust genomen, ook voor langere tijd en toch heb ik na een paar weken weer klachten.
hebben jullie nog tips? Ik sta overal voor open, ik wil er zo graag van af......
Ik heb het trouwens echt alleen maar rechts. Links is er niks aan de hand.
Annoya schreef:SAKKIA schreef:Even een vraagje aan de mensen met scheenbeenklachten.
Ik loop alweer een paar weken en ook al weer een paar weken heb ik klachten aan mijn rechterscheen. Heel vervelend want ik ben zo lekker op weg. Ik heb 2 weken geleden nieuwe schoenen aangeschaft. Dit was ook wel erg nodig.
De klachten blijven. Ik heb al heel vaak rust genomen, ook voor langere tijd en toch heb ik na een paar weken weer klachten.
hebben jullie nog tips? Ik sta overal voor open, ik wil er zo graag van af......
Ik heb het trouwens echt alleen maar rechts. Links is er niks aan de hand.
Ik heb het zelfde probleem, klachten rechterscheen. Ik heb goede Asics hardloopschoenen. Ik weet dat mijn linkerbeen een fractie korter is dan mijn rechterbeen dus misschien krijgt rechts het iets zwaarder te verduren. Ik ben pas weer begonnen en mijn conditie komt net weer een beetje op pijl dus is wil liever gewoon door lopen. Welke tips kreeg jij Sakkia?