Dochter van 8 heeft net helemaal zelf de mueslirepen van amber gemaakt, ik ben benieuwd, ze staan nu in de oven en hetvbegint al lekkerbte ruiken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Madeira_ schreef:Ik weet niet of ik er wat van 'mag' zeggen, maar het valt mij wel op hoe weinig sommige mensen etenIk eet echt véél meer en ik val netjes af.. hoe komt dat? Dat ik dan wel afval? Omdat ik veel sport/beweeg?
N0a schreef:Madeira_ schreef:Ik weet niet of ik er wat van 'mag' zeggen, maar het valt mij wel op hoe weinig sommige mensen etenIk eet echt véél meer en ik val netjes af.. hoe komt dat? Dat ik dan wel afval? Omdat ik veel sport/beweeg?
Gister gezondigdmag op vrijdag avond van mezelf
lekker wat chips gehad
nu weer er hard tegen aan! Vanmorgen 3 eetlepels muesli, magere yoghurt en een beetje light siroop (vind het anders niet lekker haha) gehad.
Ik weet van mijzelf dat ik te weinig eet. Daardoor val ik niet af, maar kom ik juist aan. Alles wordt opgeslagen om te overlevendaarom moet ik voor mijn gevoel nu veel meer eten, maar het werkt wel.
Dais_ schreef:Frummels, maak er eens een foto van de volgende keer
Winner91 schreef:@Frummels, wat mij opvalt is dat je veel koolhydraten binnen krijgt.
Zou het een idee zijn om een maaltijd te vervangen door een zuivelmaaltijd, yohurt met fruit bijv?
_Tarzan schreef:Frummels, wat was dat dan wat je gegeten hebt?
hannahaapje schreef:Hoi hoi, mag ik mee komen kletsen? Ik had de laatste tijd het idee dat hier men mijn berichten vervelend vind omdat ik nooit nuttige inbreng heb. Dus vraag ik het nog maar eens.
cass1991 schreef:Paulien: ik eet volgens de richtlijnen van sonja dus zal vast niet te weinig zijn toch? wel minder dan wat jij eet, maar ik red het prima! soms op het werk eet ik een soepje extra naast me brood!
hannahaapje schreef:En hoe reageert jullie lichaam tegenwoordig op chips? Vorig jaar tijdens nieuwjaar at ik zo een zak leeg. En dat deed ik gisteren dus sinds lange tijd (heb niet eens spijt want het was lekker). Nou heb het wel geweten want had zoooo'n pijn in me hart. Kon nauwelijks bewegen, ademen ging moeilijk. Zelfs vanmiddag had ik nog steken. Denk dat dat door het zout komt ?!