[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbers

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 21:42

Ik ben er nu zeker van, ik laat een halve sleeve zetten. Nog even beslissen of ik naar joy of naar Alexandr wil en dan mijn ideeën doorsturen zodat zij een ontwerp voor me kunnen maken.
Ben nu al enthousiast terwijl het hoogstwaarschijnlijk pas over een jaar zal gebeuren!

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 00:15

Na lang wikken en wegen weet ook in het zeker! Ik wil een dreamcatcher op m'n rug...
Volgende week ga ik naar de shop om de ideeën uit mijn hoofd verder op papier te zetten. Het moet in elk geval zoiets worden als op onderstaande foto maar dan met wat persoonlijke details erin verwerkt. Zo zou ik graag een microdermal willen op beide 'uiteinden' van de ketting en daar een leren bandje tussen willen die aan de voorkant valt zodat 'de cirkel rond is'. Maar dat is een idee, nog niet geïnformeerd of dat überhaupt mogelijk is.
Afbeelding

Maar damn wat vind ik het eng! Zeg a.u.b dat het niet héél veel pijn doet, dat is echt hetgeen dat me tegenhoud. :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 00:41

Het doet echt zoveel pijn, ik dacht dat ik erin bleef. :\

Nee, grapje. Het doet echt geen pijn. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 08:42

Saskiaatje schreef:
Het doet echt zoveel pijn, ik dacht dat ik erin bleef. :\

Nee, grapje. Het doet echt geen pijn. :')

_/-\o_

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:37

Woow, das wel heel mooi,die dream catcher!
Bn benieuwd naar jou uiteindelijke ontwerp :j

Ik heb nu die tat op mn enkel maar mijn garderobe is niet echt geschikt voor de eerste dagen :') tis me nu net te fris voor blote benen de komende dagen, maar kleding moet ook niet gaan schuren en ik heb vooral strakke jeans :( iemand nog tips en trics? Mn enkel sokjes komen net tegen het onderste randje aan, maar ik kan wel met blote voeten in mn lage schoenen, maar brrr blote benen, ik moet er de komende dagen met die voorspellingen niet aan denken haha.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:38

Ik heb mijn eerste tattoo ook op die plek laten zetten en toen was het november. En raad eens wie elke dag met blote benen rondliep :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:41

Ooh echt? Brrrr ik ben dan zo'n koukleum hahaha.
Ik heb nu een jeans aan met een iets wijdere pijp en die maar een stukje opgerold, maar das ook direct mn enige jeans waarbij dat kan :') en een week lang de zelfde broek aan is ook niet zo hygienisch :')

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:44

Ik heb van die 3/4 leggings, waardoor alles nog een beetje bedekt was, behalve m'n voeten en tattoo. Niet meteen heel modieus altijd, maar wel praktisch op zo'n moment. Ik zou binnenshuis sowieso benen bloot laten en dan buitenshuis even kijken hoe lang je precies in de kou moet lopen! Als je de hele dag buiten bent en geen blote benen wil kan je inderdaad best een wijdere broek aan. Als je maar heel even naar buiten moet, toch maar blote benen proberen? Ik vind het persoonlijk zelf fijner voelen als er niets tegen een pasgezette tattoo aanzit :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:54

Ja tis nou net dat ik morgen de hele dag op pad ben haha. Nouja ik kijk wel even wat ik nog kan vinden in de kast, en anders idd maar een langere legging zoeken

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:30

Ooh wauw die dreamcatcher is idd wel heel erg mooi. Hou normaal niet zo van die grote rugtattoo's maar deze is echt prachtig!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:33

Toen mijn benen net waren getatoeëerd heb ik gewoon of niets in huis aan gehad of een enorme joggingbroek. Gelukkig had ik vakantie :=

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:36

Joggingbroeken zijn toch sexy. :9

Zo, Joy is gemaild. Eigenlijk wil ik m'n tattoo laten zetten voordat ik 3 maanden wegga, maar rationeel weet ik dat dat niet slim is omdat we veel in de zon zullen zijn. Grr. :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:43

Ja joggingbroek kan ik echt niet maken op mn werk haha. Anders was dat idd ideaal geweest :))

@saskiaatje wat wil je laten zetten door joy? Ik had begrepen dat ze voor de grotere tats al bijna vol zat tot eind volgend jaar! Ben zo blij dat mijn kleintje tussendoor kon haha

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:48

Zo vol??

Ik ga denk ik naar diegene waar ik ben geweest.
Wat ik wil is opzich niet zo moeilijk.
En kan vanaf oktober :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:49

Eleionomae schreef:
Ja joggingbroek kan ik echt niet maken op mn werk haha. Anders was dat idd ideaal geweest :))

@saskiaatje wat wil je laten zetten door joy? Ik had begrepen dat ze voor de grotere tats al bijna vol zat tot eind volgend jaar! Ben zo blij dat mijn kleintje tussendoor kon haha

Een kusje achterin m'n nek. :))
Maar dan kan ik sowieso in februari pas.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:51

Ja mn buuf had gemaild en ze kon niet eerder als eind oktober begin november 2014 zij ze. Dat ging om een iets grotere tat dan die van mij.

cool saskiaatje :)) mooie plek ook voor zoiets :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:00

Saskiaatje schreef:
Joggingbroeken zijn toch sexy. :9

Zo, Joy is gemaild. Eigenlijk wil ik m'n tattoo laten zetten voordat ik 3 maanden wegga, maar rationeel weet ik dat dat niet slim is omdat we veel in de zon zullen zijn. Grr. :')

Joe je weet wat voor type meisje ik ben! Een joggingbroek is voor mij echt vreselijk :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:04

lieveli schreef:
Joe je weet wat voor type meisje ik ben! Een joggingbroek is voor mij echt vreselijk :')

Haha, weet ik.
Je moet er iets voor over hebben!
En bij meisjes zoals jij zijn joggingbroeken ook sexy. <<)

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:53

Ik moet zeggen dat ik het in eerste instantie ook heeeel groot vond hoor! Maar ik heb ook kleinere varianten gezien en zelf geschetst maar dat voelt toch niet compleet ofzo... Alsof niet alles wat er in moet, er in kan.

Ik vind het gewoon eng. Op de een of andere manier heb ik een doemscenario in m'n hoofd dat het uitgerekend bij mij mis gaat ofz. Kleine kans natuurlijk maar toch :+

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:09

Hm, ik zou banger zijn voor die microdermals dan voor de tattoo... brrr, die dingen zou ik er dus echt niet in willen! (maar ben sowieso niet van de piercings)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:28

Overigens vond ik mijn rugtattoo echt niet hoor, op dat ruggengraatje en in mijn nek deed het best meh. Maar ik heb het overleefd, ik vond mijn benen haast naarder.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:45

Eleionomae schreef:
Idd een lotus :)

Ik ben heel benieuwd naar jou eind resultaat Aranel! Wat gaat het worden?

2 cherry blossoms :) Zal donderdag een foto plaatsen :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:16

Gaaf, ik ben ook dol op cherryblossems, wilde die eerst ook, maar de lotus paste qua betekenis beter bij mij :)

Ik heb het idee dat ik een soort blaasjes krijg op de donkerste paarse/roze plekjes van mn tattoo door de bepanthen creme. Als ik de tat heb afgespoeld en even laat drogen lijkt hij veel platter en rustiger dan wanneer ik de creme er een poosje op heb zitten (en ik smeer het zo dun mogelijk) herkennen jullie dat?

Edit eventjes een fotootje erbij, zo is het na het afspoelen vd creme, met creme lijken de plekjes echt vochtig, terwijl de rest netjes is. Het zijn dus ook echt alleen de plekjes waar ze vaker met de naald is geweest. Het doet verder geen pijn en kan er gewoon met mn vingers overheen als ik de tattoo schoonmaak met water onder de kraan
http://img812.imageshack.us/img812/9171/htcq.jpg
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 08-09-13 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:19

Denk wel heel goed na over die micro's. Ken meerdere mensen waarbij ze eruit groeide, niet wilde genezen, achter blijven haken en eruit trokken etc. Ik heb die van mij (links en rechts onder m'n sleutelbeen) nu 4 jaar. Ze zitten niet strak tegen m'n huid, maar er nog wel in. Links heb ik nooit problemen mee, enkel als ik ziek ga worden dat ook die er ontstoken uitziet. Rechts zit echter scheef en plaatje steekt bovenaan bijna door m'n huid .. door herhaaldelijk erachter blijven haken. Zulke acties of uitgroeien etc geeft vrij lelijke littekens. Zelf zou ik het risico niet willen nemen om dit te combineren met een tattoo.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 22:19

Eleionomae,

Hoe vaak smeer je? Bij mn eerste tatts smeerde ik te veel en had ik soort blaasjes, pukkeltjes. Ik weet niet of je dat bedoeld?
met mn tweede tatt smeerde ik 2 keer per dag een dun laagje. Ging al beter. Alleen de plekken die erg veel geprikt waren (diep zwart) die zagen er anders uit.