Mag op moment eigenlijk niet lezen door hersenschudding, dus nu loop ik vast 200 blogs achter ofzo. Heb ik wat te doen binnenkort

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:Beautybay heb ik wel eens wat besteld, maar is alweer tijd geleden en weet het niet meer eigenlijk.
Sommige maskertjes horen ook iets te prikken volgens mij. Met fruitzuren ofzo? Maar heb ik niet zo heel veel verstand van. Doe zelf altijd met gereinigde huid.
DnT schreef:Laguna hoor ik ook hele goede verhalen over, maar de donkere kleur op swatches schrikt me toch wat af.
En het feit dat ik Nars niet irl kan bekijken voor ik overga tot aanschaf.
DnT schreef:Ik heb bij de Douglas een Smashbox matte bronzer geprobeerd.
Die was ook wel erg gaaf.
Twijfel nu tussen die, Hoola en TBS Honey en ik moet zeggen dat ik neig naar de Honey bronzer, gewoon omdat die stukken goedkoper is heel eerlijk gezegd.
Maar wat een mutsen bij de Douglas toch... stond even bij de Dior fluid lipsticks te kijken, had een hele mooie koraal kleur, vrij fel.
Komt er zo'n muts aan, kijkt me aan en zegt vervolgens: "Mooi he, maar als je niet van felle lipstick houdt, zou ik je toch aanraden deze te nemen" waarna ze een verschrikkelijke bleke uit het rek pakt.
Ik heb haar alleen maar even aangekeken met mijn sleek Mystic lipstick op.