Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:20

Haha heel herkenbaar. Kan ook echt lekker tijd nemen voor Bloglovin en me daar een hele tijd mee vermaken. Sla ook wel over als me niets lijkt, maar interessante dingen lees ik wel.
Mag op moment eigenlijk niet lezen door hersenschudding, dus nu loop ik vast 200 blogs achter ofzo. Heb ik wat te doen binnenkort :D

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:26

Ik merk dat ik t momenteel veel vergeet..
Maar moet af en toe beetje tijd ervoor nemen :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:29

Wat heb je in hemelsnaam gedaan dat je neus dik en blauw is en je een hersenschudding hebt linoleum? :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:32

Ben (in m'n vakantie ;( ) met m'n neus op rand van zwembad gevallen, en dat kwam blijkbaar nogal hard aan. Ipv 2 festivals en tussendoor nog paar dagen vrij heb ik nu een half festival en 1,5 week op de bank liggen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:33

Oefff wat poedersuiker zeg linoleum :oo Lijkt me ook erg pijnlijk... Beterschap :(:)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:34

Auww dat is echt heel erg klote Ö Beterschap :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:36

Hoe doen jullie trouwens maskertjes? Heb een nieuw kleimasker gekocht en wil hem vanavond gaan doen maar heb constant het idee dat ik het verkeerd doe :') Ik reinig of scrub mijn huis nu elke keer heel goed van tevoren omdat ik het idee heb dat het masker dan beter kan intrekken, maar het gaat vaak wel mega erg prikken dus weet niet of het nou wel zo goed is... Jullie ideeën?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:37

Ik gebruik ook Fix+, flesje is bijna leeg.
Vind hem vooral fijn om mijn gezicht te verfrissen, mijn oogschaduw intenser te maken en mijn make up minder poederig te laten lijken.
Ik vind hem wel ok, maar toch ga ik volgende keer voor UD All Nighter.

Chocolate Bar wil ik ook nog heel graag, maar eerst maar eens op vakantie.
Is te krijgen bij beautybay.com
Fijne site en geen verzendkosten O:)

Komt mijn Naked3 ook vandaan!

Glam Glow twijfel ik al heel lang over, is toch best een smak geld voor een masker.
Heb nog wel een proef van het oogmasker liggen, die ga ik binnenkort maar eens testen.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:38

Wel reinigen, niet scrubben, en zorgen dat mn gezicht warm is zodat mn porien een beetje open staan :)) Bij mij prikt het nooit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:40

Is beautybay betrouwbaar? Hoor daar net zoals over HQHair echt hele wisselende dingen over...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:40

xNavatu schreef:
Wel reinigen, niet scrubben, en zorgen dat mn gezicht warm is zodat mn porien een beetje open staan :)) Bij mij prikt het nooit..

Thanks <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:42

Tot nu toe wel.
Ik heb mijn Naked3 daar vandaan, een vriendin ook en meerdere bestellingen zijn gewoon goed gegaan.

Netjes verzonden, fijne producten en (ook niet geheel onbelangrijk) geen namaak :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:44

Beautybay heb ik wel eens wat besteld, maar is alweer tijd geleden en weet het niet meer eigenlijk.

Sommige maskertjes horen ook iets te prikken volgens mij. Met fruitzuren ofzo? Maar heb ik niet zo heel veel verstand van. Doe zelf altijd met gereinigde huid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:45

Chille site, ga ik even onthouden! Zo te zien hebben ze heel veel :j Sommige van die sites hebben dan wel NARS e.d, maar alleen in hele rare kleuren :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:45

linoleum schreef:
Beautybay heb ik wel eens wat besteld, maar is alweer tijd geleden en weet het niet meer eigenlijk.

Sommige maskertjes horen ook iets te prikken volgens mij. Met fruitzuren ofzo? Maar heb ik niet zo heel veel verstand van. Doe zelf altijd met gereinigde huid.

Ik heb een echt kleimasker met dode zeezout enzo. Is echt tegen een vettige huid en een diepe reiniging voor poriën.

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:46

Emmaa_ schreef:
Is beautybay betrouwbaar? Hoor daar net zoals over HQHair echt hele wisselende dingen over...

Ja ik heb m'n naked 3 bij beautybay gekocht en nars&real teachniques producten bij hq hair.

Had beide pakketjes erg snel in huis! En goedkoper dan bij de sephora ivm kortingscodes

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:51

DnT schreef:
Laguna hoor ik ook hele goede verhalen over, maar de donkere kleur op swatches schrikt me toch wat af.
En het feit dat ik Nars niet irl kan bekijken voor ik overga tot aanschaf.

Hij is niet zo donker. Als ik hem kan dragen kan iedereen hem dragen. Ik ben in de winter ongeveer NC10. Alleen bestaat die kleur niet.. Maar Laguna is echt prachtig en echt een aanrader. Hij gaat ook ontzettend lang mee.

Beautybay en HQ gaan goed zolang het goed gaat. Krijg je een probleempje heb je een groot probleem. Veel mensen kunnen dan naar hun geld fluiten.

linolum, auwts.. beterschap!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:55

Ik heb bij de Douglas een Smashbox matte bronzer geprobeerd.
Die was ook wel erg gaaf.

Twijfel nu tussen die, Hoola en TBS Honey en ik moet zeggen dat ik neig naar de Honey bronzer, gewoon omdat die stukken goedkoper is heel eerlijk gezegd.

Maar wat een mutsen bij de Douglas toch... stond even bij de Dior fluid lipsticks te kijken, had een hele mooie koraal kleur, vrij fel.
Komt er zo'n muts aan, kijkt me aan en zegt vervolgens: "Mooi he, maar als je niet van felle lipstick houdt, zou ik je toch aanraden deze te nemen" waarna ze een verschrikkelijke bleke uit het rek pakt.
Ik heb haar alleen maar even aangekeken met mijn sleek Mystic lipstick op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:58

Ik heb zo vaak ruzie met de mutsen bij de Douglas :') Heb hier wel eens het verhaal verteld dat ik naar binnen was gelopen met niet al te veel make-up op en dat ik echt een half uur moest wachten. Wou een lipstick, wist al welke, maar ze had eeeeecht geen tijd om hem even voor me uit het laatje te pakken hoor. Nee ze moest even die klant en die klant helpen, en op het moment dat er een nieuwe klant binnen kwam vloog ze daarop af. Heb hem uiteindelijk zelf uit het laatje gepakt en ben gaan afrekenen.. Meisje bij de kassa kon er wel om lachen maar het andere meisje.... Als blikken konden doden _O-

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:04

DnT schreef:
Ik heb bij de Douglas een Smashbox matte bronzer geprobeerd.
Die was ook wel erg gaaf.

Twijfel nu tussen die, Hoola en TBS Honey en ik moet zeggen dat ik neig naar de Honey bronzer, gewoon omdat die stukken goedkoper is heel eerlijk gezegd.

Maar wat een mutsen bij de Douglas toch... stond even bij de Dior fluid lipsticks te kijken, had een hele mooie koraal kleur, vrij fel.
Komt er zo'n muts aan, kijkt me aan en zegt vervolgens: "Mooi he, maar als je niet van felle lipstick houdt, zou ik je toch aanraden deze te nemen" waarna ze een verschrikkelijke bleke uit het rek pakt.
Ik heb haar alleen maar even aangekeken met mijn sleek Mystic lipstick op.

Oehh mooi zijn de fluid lipsticks he! Ik heb diablotine (gokje). Erg fijn!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:12

Oh gelukkig heb ik nog niet echt slechte ervaringen met Douglas of ICI.
Het enige wat me opvalt zijn sommige arrogante medewerksters die heel geïrriteerd kijken en net doen alsof je achterlijk bent :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:19

Ik heb bij 1 vestiging van Douglas al 4x een uitleg gekregen over hoe ik mijn nagellak aan moet brengen, dat je het beste blanke lak onder je kleur kan dragen...

Heb zooooo de neiging te roepen: "Nee, muts, je draagt een base coat onder je lak, geen blanke lak! "
Maar goed, ik hou me elke keer maar weer in...
:')

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:20

Hahaha geweldig !!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:20

En door dit soort dingen bestel ik nou 9 van de 10 keer online :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:23

Ik koop ook het liefst online, maar met bepaalde dingen wil ik gewoon liever in de winkel kijken wat de kleur nou eigenlijk precies is en dergelijke. Plus bestellen bij MAC duurt blijkbaar gigantisch lang :=