Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
scooby09 schreef:Geeft toch niks je moet ergens beginnen.
Ik fiets ondertussen al jaren op mijn instappertje...
Ik hoop vanavond even blokje te kunnen maken.
Dan is de mond vast genoeg genezen om weer wat te kunnen gaan doen.
En idd versnelling even laten afstelling moet gewoon vloeiend gaan.
dems75 schreef:Ik kijk ook mee, fiets nu sinds kort ook lekker, gewoon voor de lol of maar mijn werk (32 km)
Heb een tweedehands giant cyclocross met Shimano ultegra elektrisch schakelsysteem. Fietskleding gewoon een fietsbroek en shirt vd decathlon. En oh ja, een dameszadel
culaccino schreef:Zo leuk, al die nieuwe mensen hier! Mooi ding, Bnet! En heerlijk, MuSLi. Posbank? Lekkere afdaling is dat, hè?
T2T, hoe vaak moet je zo'n test doen? Lekker te kijk inderdaad, haha
Ik heb gisteren mijn racert op marktplaats gezet, ga op zoek naar een kleine upgrade. Ben nog zoekende wat ik ervoor kan vragen, maar krijg gelukkig wel aardig wat reacties! Heeft iemand ervaring met het opsturen van je fiets naar het buitenland? Qua prijs en eventuele verzekering? Vind het toch wat spannend
Lauraennala schreef:Kennen jullie trouwens de Long term NL Challenge al? Dat is een website waarop je kan zien welke gemeentes je allemaal al hebt gefietst (sorry T2T, is alleen BeNeLux). Super leuk om er iedere keer weer gemeentes bij te zien komen. Al wordt het wel steeds lastiger haha.
Lauraennala schreef:@T2T, gaaf die zwemanalyse! Was het naar verwachting? Lekker die FTP test buiten haha. Ging het?
MuSLi schreef:Voor de nieuwelingen: we hebben op Strava een Bokt fiets clubje. Even kijken of ik de link ernaar toe kan voegen aan dit bericht... Kunnen we elkaar een beetje volgen qua ritjes en foto's enzo
Wil je lid worden van mijn Strava fietsclub? https://www.strava.com/clubs/bokt?utm_s ... m=referral
MuSLi schreef:Voor de nieuwelingen: we hebben op Strava een Bokt fiets clubje. Even kijken of ik de link ernaar toe kan voegen aan dit bericht... Kunnen we elkaar een beetje volgen qua ritjes en foto's enzo
Wil je lid worden van mijn Strava fietsclub? https://www.strava.com/clubs/bokt?utm_s ... m=referral
Lauraennala schreef:@ Uggy, welkom
@ Musli, oh heerlijk de Veluwe! Ik zag al mooie foto's voorbij komen op Strava![]()
@ AnnexUdith, wat vervelend die drukte. Je fietst vaak hetzelfde rondje he? Is er niet een mogelijkheid om een andere route te nemen die iets minder druk is? Dat fietst een stuk lekkerder! En een fiets die geluid maakt is nooit goed, zeker niet als hij net een beurt heeft gehad.
@Dems, welkomChique hoor, elektrisch.
@Bnet, dat is zeker een mooi begin, leuk!
@Sakura, super leuk die fietsplannen! Volgens mij zijn er inmiddels best wel weer wat gelegenheden voor overnachten open.
@Susan, wat tof dat jullie weer van start konden! Hoe jij het nu omschrijft is ook exact zoals wij het nu in ons hoofd hebben om weer van start te gaan. Kleine groepen, korte trainingen op een vaste route. Die corona coördinator is ook een goed idee!
@T2T, gaaf die zwemanalyse! Was het naar verwachting? Lekker die FTP test buiten haha. Ging het?
Time2Tri schreef:Lauraennala schreef:@T2T, gaaf die zwemanalyse! Was het naar verwachting? Lekker die FTP test buiten haha. Ging het?
Er kwamen dingen uit de analyse die ik al wel wist .
Maar er is 1 oorzaak ( hoofd ademen ) die drie gevolg foutieve
acties als gevolg heeft .En dat heb ik nooit geweten .
Dus punt 1 moet ik aan werken , dan word de rest vanzelf beter .
Een FTP op de trainer is niet te vergelijken met die op de straat .
Je hebt geen "rijdwind " en vooral geen storingen ..bochtjes , dan zijwind , geen wind , wind van voren .
Ik heb iig mega gezweet .
En een besluit genomen , vanaf maandag ga ik eerst een half jaar aan de slag met een personal coach![]()
En ik heb er heel erg veel zin in![]()
@ Culaccino ; Een FTP test iedere 6 weken .
Fiets verkopen , idd ophalen en meteen geld zien .