Muppetmayo, is natuurlijk ook wel een goede oefening om de langere intervallen aan het einde te hebben! Maar niet gek dat je nog niet weet hoe de energie te verdelen.
Namiro, fijn dat het niet doorzet en goed dat je rustig aandoet! Wel balen van de werkdruk, altijd vervelend als je daardoor zo op je tandvlees loopt en alles aan het balanceren bent.
Forbiddenpie, wat leuk, dat klinkt als een gezellige en waardevolle training. Ook de parkrun! En ja, zeker waar, dat van de community. Ik ben ook zo dankbaar voor het leuke netwerk dat ik aan het opbouwen ben met mede enthousiaste renners, ook zeker dankzij dit topic!
Goof, wat vervelend van je knieën, maar ook jij bent lekker kilometers aan het wegtikken! Sinds wij beetje zelfde beenstandproblemen hebben, bij mij werkt het tapen van mijn knieën heel goed. Is heel simpel zelf te doen met youtubefilmpjes, maar een fysio kan je het ook een keer laten zien. Voorkomt net dat mijn knie iets te veel een kant op wordt gedrukt met het lopen van langere afstanden. Misschien heb je er wat aan. En mooi steady steeds vlotter gelopen!
Supervixen, ook lekker bezig weer! En heerlijk dat het even wat frisser is hé? Ik zie bekende paadjes. Maar poeh, je hebt inderdaad wel een pittige week voor de boeg. Boodschappen zou ik in België doen in ieder geval, is ook iets goedkoper.
Samantha, dat ziet er ook gezellig uit!

Sherivey, spannende en drukke tijden, maar ook leuk volgens mij! Veel succes en plezier met alles een plekje geven (letterlijk en figuurlijk).
ieris, agossie, die specht, superlief dat je hem geholpen hebt! Hopelijk komt het weer goed. Kwam je toevallig Roos tegen? Die werkt nu bij de dierenambulance, kan wel bij haar peilen of ze toevallig weet hoe het met een gevonden specht is gegaan.

En ik zag je 34 km, lekker, hoor! Zat al naar de route te kijken, had al het vermoeden dat het een rondje fietspaden was. Heel leuk dat je man mee was, hopelijk denkt hij nu wat minder makkelijk over zomaar een afstand rennen of ziet het er bij jou zo makkelijk uit dat hij denkt dat ook wel te kunnen zonder training?

Lisitano, wat goed!!

Fenn, aii, blaren, zo rot!
Om antwoord te geven op de vragen van SV en ieris: het heeft gelukkig (en heel verrassend) niet doorgezet, ik ben niet ziek geworden. Wel voel ik me zeker wat vermoeid, maar uhm, ik zag gister hoeveel kilometers ik in een week had gelopen, en die vermoeidheid is meer dan logisch.

In juni heb ik niets gepland! Heel braaf. Ik ga dan zeker een paar dagen rust nemen en weer een uitgebreide ontspanningsmassage boeken, sauna klinkt ook zeker niet verkeerd. Ik kijk vooral uit naar meer gericht en diverser trainen, hoogtemeters, intervallen, krachttraining. Nu is het echt kilometers wegtikken met een beetje variatie in tempo, om de belasting zo laag mogelijk te houden.
Maar ik wil wel proberen om mijn maandvolume boven de 300, soms 400 te houden, dat voelt heel haalbaar (zat al op 270 hiervoor). En ik hoop vanuit daar regelmatig leuke ultra plannen te kunnen maken.

Ik heb vrijdag na studie 5 km gedaan, plan was 7, maar ik begon en het voelde al bagger. Ik moest nog naar Arnhem om mijn moeder te helpen in huis en ben toen toch nog 5 km met de hond gaan rennen, dat ging ook niet per se vanzelf, maar een mega blije Méli mee hielp enorm.

Gister voelde ik me gelukkig wat minder dweil en had ik 30+ op de planning staan met een loopmaatje van me. Haar tempo ligt wat lager die van mij en dat was precies wat ik nodig had, lekker kletsen en over de Ginkelse heide en Planken Wambuis gehobbeld, op 18 km bij de Mossel geluncht en toen weer verder.

Vandaag heel de dag gewerkt, net gegeten en ik ga zo nog even 16 km lopen.
Dit was dus wat ik afgelopen 7 dagen had gelopen.

Vrijdag, met Méli

En gister! Alle blauwe stukken waren in ieder geval mul zand.

Blij dat er eindelijk een fietspad was naast het mulle zandpad.