Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lente schreef:Supervixen schreef:Waarom vind je het opbouwen niet zo leuk Lente?
Ik vind het gevoel dat ik het net wel/net niet haal niet fijn. Daar ga ik dan tijdens het lopen over malen en dan krijg ik mentaal op m'n donder.
Als ik eenmaal klaar ben met zo'n dan ben ik wel blij hoor. Maar liever loop ik gewoon lékker en in de opbouwfase is dat er zeg maar 2 van de 3 rondjes niet.
Loop ik ongeveer 5k dan kom ik in wat ik altijd noem het 'Forrest Gump gevoel'. Dan zit ik conditioneel lekker, ben ik niet steeds achter adem, loop ik soepel en heb ik het gevoel dat ik kan blijven gaan.
voor mij werkt dit zoveel fijner. Ik heb geaccepteerd dat ik geen atlete ben dus ga ik lekker recreatief lopen. En alles wat wel sneller gaat want ik probeer mezelf echt nog wel uit te dagen, Dat is ook leuk. dat is dan mooi mee genomen. En soms gaat het gewoon ruk. En dan gaat de keer erop vaak fantastisch.
en moet je kijken wat je in die relatief korte tijd allemaal bereikt hebt!

Wel helemaal zeiknat geregend aan het eind. Supervixen schreef:Leuk zo'n doel divided! Gezellig dat je meepraat. En ook fijn dat je je fitter voelt.
Hoe zit je in je trainingen nu qua afstand?
.

Supervixen schreef:Geen idee alleen meer welke aflevering dat was.