MuSLi schreef:Dat is zeker heel belangrijk @Snippergroen!lekker van genieten...
Ik vind het soms gewoon heel lastig in te schatten of wat ik zie echt waar is, of dat mijn blik het zelf vertekent. Daardoor zijn foto's denk ik nuttiger. Dan kun je er wat objectiever naar kijken ofzo...
Foto's zijn zeker nuttig
je ziet jezelf elke dag in de spiegel dus je merkt de kleine verschillen niet zo op. Als ik goed in mn vel zit kijk ik tevreden in de spiegel, als ik een mindere dag heb zie ik een plumpudding. Dan is het fijn om de foto's te hebben om echt goed te vergelijken. Een kledingstuk die beter of losser gaat zitten werkt voor mij ook goed. Met foto's kun je wel het duidelijkst zien dat die ene vetrol vermindert

Gauw van dat huis af en doorrrrr...

nu in een training tot 12 uur. 
Is iets als zwemmen / aqua fitness wel een optie?
maar dan ben ik juist actief in ondiep water (veel staan) en dat is weer niet zo goed (einde dag een dikke voet). Maar zelf baantjes trekken is wel een goed plan (en dat kan nu ook weer, nu het zwembad weer open is). Zittend oefeningetjes doen heb ik 1x gedaan maar het voelde zo stom
hoe fout ook. Maar goed. Schouders eronder en ik doe weer mee hier!

ik voel met je mee. En herkenbaar, ik kreeg ook 'lucht' door te sporten en dan at ik juist extra gezond want ik voelde me zo fit dat ik dat niet teniet wilde doen met slecht eten. Dat was de positieve vicieuze cirkel, maar nu had ik 'm weer negatief te pakken. Momenteel zit ik op een punt er tussenin, met gezonde maar ook minder gezonde dagen. Nu streven om die gezonde weer de overhand te laten krijgen.