Even kort gezegd; de nummer 1 staat voor het nieuwe begin, het is de 2e kaart in de major Arcana. De eerste heeft het nummer 0
De magiër staat ook voor kansen nemen, je dromen waarmaken, en het voelen van spiritualiteit.
Ik heb voor deze kaart gekozen omdat als ik tarot kaarten trek, deze ontzettend vaak voorkomt. Ik heb m wel laten aanpassen omdat ik de meest bekende kaarten niet zo mooi vind.
Op mijn andere scheen staat ook een tarot kaart, maar dan van de lovers
De volgende wordt trouwens een wanna do van haar, een oldschool mot . Die komt op de buiten/bovenkant van de elleboog. Dan is de sleeve bijna echt af
Mijn tuin staat ook in volle bloei, ik had bemest vant voorjaar en met al die regen is het echt ontploft ik laat het maar even zo, de bijen en insecten zijn er gek op, moet bijna oordoppen in met al het gezoem haha
Siers83
Geplaatst: 22-06-24 15:15
Sterre98 schreef:
Nou ik ben dit weekend op Pinkpop, hebben ze ook een plek voor tatoeages zetten. The tattoo garden zit er, dus even kijken hoe en wat
Oeh leuk! Tattoogarden is geloof ik wel goed hoor!
Als ik ook kijk naar hoe modderig het nu is en algemene festival-hygiëne ben ik er nog steeds niet over uit of ik een festival nou de beste plek vind voor tattoos.. maar goed, ik snap de appeal ook wel weer.
Waren het Pinkpop-themed tattoos of gewoon algemene flash?
Die op mijn been ben ik het minst blij mee, in de zin van, die is slecht gezet. Op de foto was die net gezet dus ziet het er redelijk uit, maar inmiddels is ie echt niet mooi meer. Dus die wil ik tzt nog een keer bij laten werken!
En dan heb ik er nog 2, zijn wat kleiner en heb ik zo geen foto's van.
Kriebelt weer om een volgende te zetten, en weer eigenlijk ook al wat ik wil!
eilleen333
Geplaatst: 25-06-24 11:30
Gezocht: de aller aller allerbeste tattoo artist die paarden portretten zet.
Ik wil graag deze foto op de binnenkant van mijn onderarm: in black and grey
Ik heb kleine armpjes, dus weet niet wat de haalbaarheid is qua details. Ik heb denk ik een stuk van 10x5 beschikbaar daar. De achterhand komt dan te vervallen. Twijfel of ik alleen haar hoofdje wil of toch ook de beentjes erbij. Het moet sowieso daar komen, zodat ik de tattoo zelf ook goed kan zien.
Maar ik denk dat ik een echt portret gaver vind dan bv line art. Zou dat kunnen qua details? Met alleen het hoofdje en een stukje hals kan het wel groter worden qua ruimte.
Maar er is zoveel keus in artiesten. Wie raden jullie aan? Ik rij vanaf Zwolle, maar ik reis liever verder voor de perfecte tattoo dan dat ik spijt krijg omdat het gewoon een paard is en niet MIJN paard. Ik zou ook graag foto’s zien van jullie portretten. Alle tips zijn heel welkom!
ooo help.. Na lang wikken en wegen; ideeën opdoen, pinterest afspeuren, zelf in paint aan de slag. Elke keer op weer hetzelfde uitkomende. Gemaild voor een afspraak...volgende week dinsdag mag ik al. Er wordt dan een unalome en een vlindertje gezet.
Seraphia
Geplaatst: 28-06-24 14:24
Wat een gave tatoeages komen er allemaal voorbij!
Ik heb zojuist de afspraak gemaakt voor mijn tweede. 5 juli om 10.15 ben ik weer aan de beurt. En dan komt mijn lieve konijn zijn gezicht op mijn been!
De derde tatoeage zit ook al even in mijn hoofd maar die komt nog wel een keer.