@sanne, ik ben ook niet te zwaar ofzo hoor en ook niet echt ontevreden. Maar wil voor de zomer voor t mooie er nog zo'n 3 tot 5 kg af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Ja die heb ik wel Emma, net als jou winkelen in winkels waar ik nu niet terecht kan en hopelijk ooit in maatje 40 qua broek passenEn ooit naar een M voor shirtjes. Dat geen schurende benen meer hoop ik ook maar ik weet ook dat, dat heel erg figuur afhankelijk is en als je veel afvalt dat niet persee minder hoeft te zijn.
Eulogy schreef:Mijn benen schuurden zelfs nog toen ik 49 kilo woog helaasWel echt een heel stuk minder maar dat ligt inderdaad dus ook aan je bouw.
Sinds mijn bikini fitness/bodybuilding wedstrijd in mei ben ik eigenlijk zoveel meer tevreden met hoe ik eruit zie. Ik maak me er tegenwoordig echt geen zorgen meer om. Ben nu voor mijn doen vrij zwaar maar zo vind ik mezelf ook gewoon mooi, wil er alleen weer even wat af, meer om mezelf een tijdje weer wat meer discipline op te leggen eigenlijk. Daarna zien we wel weer
Dilan93 schreef:Ik vond het wel meevallen, op de laatste paar weken naEulogy schreef:Mijn benen schuurden zelfs nog toen ik 49 kilo woog helaasWel echt een heel stuk minder maar dat ligt inderdaad dus ook aan je bouw.
Sinds mijn bikini fitness/bodybuilding wedstrijd in mei ben ik eigenlijk zoveel meer tevreden met hoe ik eruit zie. Ik maak me er tegenwoordig echt geen zorgen meer om. Ben nu voor mijn doen vrij zwaar maar zo vind ik mezelf ook gewoon mooi, wil er alleen weer even wat af, meer om mezelf een tijdje weer wat meer discipline op te leggen eigenlijk. Daarna zien we wel weer
Zo'n wedstrijd lijkt me echt heel zwaar om voor te bereiden.vind het echt knap als ik mensen volg op Insta die daarmee bezig zijn