[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 23:30

Schorpioen vind ik ook heel mooi geworden!
Die Ariel hierboven vind ik ook echt geweldig! Ben heel benieuwd hoe die eruit ziet alstie af is!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 10:54

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 11:07

Wauw!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 11:44

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 11:45

Prachtige tattoos :j Kan er alleen nooit zo goed tegen als mannelijke artiesten zo'n obsessies hebben met vrouwenlichamen/borsten :+

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 09:54

Afbeelding

Gisteren laten zetten. Intens blij mee! Was weer even vergeten hoe het voelde :')

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 10:17

Super mooi, echt heel fijntjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 10:27

Waaaaauw hij is gaaf geworden zeg! Waar heb je hem laten zetten?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 10:28

Heel mooi Uhnee! Precies mijn ding :D
De plaatsing zo vind ik ook wel tof, heb je daar nog een specifieke reden voor?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 10:55

Gezet door snip_art op instagram! Waar ik de vorige keer ook geweest was.
Ik heb geen specifieke reden voor de plaatsing, op deze plek wilde ik sowieso iets! En doordat hij op de kop staat is hij net een beetje anders, het geeft net dat beetje extra.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:08

Heel mooi geworden! Alleen vind ik dat op de kop jammer.

Kalab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 22:05

Een week geleden plaatste ik hier mijn vraag omtrent het coveren van een tattoo en ik zou even laten weten hoe het afgelopen was. Ik heb een paar dagen later een mail teruggekregen van de betreffende shop, maar er werd helemaal niet ingegaan op mijn vragen en de mail begon met "Beste Sanne", dit terwijl mijn naam in de verste verte niet op Sanne lijkt... Iemand die een (lange) mail aandachtig leest zou er toch op in gaan en op z'n minst de naam van die persoon goed vermelden (of i.i.g. iets dat er op lijkt). Ik heb dus besloten om me te gaan oriënteren op een goede shop en de mogelijkheden daar te gaan bespreken.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-16 22:33

Ik zou ook afhaken als zoiets mij zou gebeuren ja.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 00:01

ik ga vanaf vandaag ook mee volgen! Pas in het nieuwe jaar komt mijn eerste tattoo eraan maar zo kan ik tussendoor lekker dit topic doorlezen :)

Ik heb een test tattoo besteld om te kijken of ik het wel bij mij vind passen. Die zit er nu ook op en is ook precies wat ik wil!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 00:37

Kalab schreef:
Een week geleden plaatste ik hier mijn vraag omtrent het coveren van een tattoo en ik zou even laten weten hoe het afgelopen was. Ik heb een paar dagen later een mail teruggekregen van de betreffende shop, maar er werd helemaal niet ingegaan op mijn vragen en de mail begon met "Beste Sanne", dit terwijl mijn naam in de verste verte niet op Sanne lijkt... Iemand die een (lange) mail aandachtig leest zou er toch op in gaan en op z'n minst de naam van die persoon goed vermelden (of i.i.g. iets dat er op lijkt). Ik heb dus besloten om me te gaan oriënteren op een goede shop en de mogelijkheden daar te gaan bespreken.

Jeetje wat onprofessioneel zeg... Heb je een flink kattig mailtje teruggestuurd? Ik was daar echt niet van gediend geweest iig. Moeten ze maar niet gaan pronken met twee jaar garantie :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 00:50

Dat is wel heel slecht...

Kalab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 01:18

Ik heb nog niets teruggestuurd. Ik wist/weet niet zo heel goed wat ik ermee aan moet. Aan de ene kant wil ik de eer aan mezelf houden, maar aan de andere kant vind ik dat ze ook best mogen horen wat ik van hun service vind.. Misschien maar een foto op hun Facebook-pagina plaatsen van het werk dat ze geleverd hebben... Al gaat dat voor mijn gevoel wat te ver.

Garantie had ik al met een korreltje zout genomen, maar toch, als ik zo'n bericht zou krijgen zou ik toch een afspraak met diegene maken om te kijken wat er mogelijk is. Desnoods de betreffende artist contact op laten nemen,maar dat is teveel moeite voor zo'n kleine tattoo blijkbaar.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 09:35

Kalab schreef:

Joh misschien hebben ze jouw een verkeerd mailtje gestuurd... zou gewoon reageren dat je geen Sanne heet en dat de mail geen antwoord is op je vraag ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 11:56

Waarom ga je niet gewoon even naar de shop zelf toe?

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 20:50

jeej na een aantal keer laseren is mijn oude tattoo eindelijk klaar om gecoverd te worden, dinsdag consult om te kijken wat het gaat worden en dan waarschijnlijk over drie maanden weer onder de naald!!!

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 10:06

Killyenn schreef:
Prachtige tattoos :j Kan er alleen nooit zo goed tegen als mannelijke artiesten zo'n obsessies hebben met vrouwenlichamen/borsten :+

Wij mannen zijn nou eenmaal dol op vrouwen en borsten. :D
Maar je hebt ook wel gelijk hoor. Ik snap niet waarom je zoiets zou laten zetten.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:42

Ik ben er zo blij mee! Naar mij doen erg strak. Vervolg afspraak ook gelijk gemaakt, 2 rozen op me onderarm erbij.
'Fight' is in me nek en met betekenis, family is op me pols! Net gezet dus erg rood en gezwollen..

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 15:11

Mooi strak gezet ja! Mooi lettertype ook :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-16 15:19

Ziet er strak uit ja!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 15:52

Lettertype zelf gedaan, vond t ook erg netjes! Bij me nek en pols viel k zowat in slaap... heb op me rib ook eeb simpel hartje maar auw. Die deed zeer }>