Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maaar ik heb nog zalm in de koelkast liggen, misschien dat ik daarna nog een stukje kan bakken ervan.
Plus het is een heerlijke eiwitboost. Ik ben verkocht eraan! Veel betere macro's dan kwark en nog beter te pruimen ook
Thanks!
Staan nu 8 potten in de koelkast, hahaha.
Heb nu nog 1 pot over van de 3, omdat ik gister heel erg vol zat van mn taco oliebol en vandaag ga ik alweer richting huis 
) boterhammen met kaas appels troop en kipfilet
xNavatu schreef:Jup! Juist omdat het vorige week in de aanbieding was kwam ik hier vragen of iemand het wel eens op had en dat het zulke goede voedingswaarden had.. en toen is iedereen massaal aan de Skyr gegaan volgens mij hahaha.
Ja ik ga volgende week ook even een voorraadje voor hier inslaan KayleighHeb nu nog 1 pot over van de 3, omdat ik gister heel erg vol zat van mn taco oliebol en vandaag ga ik alweer richting huis
Thuis staat volgensmij ook nog 1 pot.. not sure. Moet in ieder geval weer om nieuwe voorraad hahaha. Gelukkig is het volgensmij niet zoveel duurder als griekse yoghurt

Maar bij mij staat dat woordenfilter uit, dus duurde even voordat ik het besefte hahaha 
) dus op zich krijg ik genoeg beweging. Vind het wel prima, als ik zin heb ga ik vanavond nog even

Plus ik heb mn maandelijkse feestje dus chocolade ftw 

Nasi vanavond, dat is het enige wat vast staat
Stral schreef:Ik ken het ook niet
Haha Sharonn, ik las je lijstje en dacht 'valt toch mee?' tot ik bij de pita kwam![]()
Dat heb ik laatst gegeten en ben er toen echt niet goed van geweest, vorig weekend maakte mijn moeder er thuis klaar, ook buikpijn van gehad, zo'n dingen helpen altijd om het een tijdje niet te willen eten
De weegschaal pest mij. Er gaat iedere dag 100gr af. Goed hoor, maar ik wil verdorie eens een ander getal zien staan vooraan
Ik sta al weken vast en vorige week sprong ie eindelijk op een ander getal maar toen sprong ie net op het laatste moment weer terug naar het gewicht waar ik al weken op vast zit
Zal ook wel iets te maken hebben met mijn nood aan kaas/vlees/vet nadat ik gedronken heb
Maar zo is het wel érg moeilijk je motivatie vast te houden: als je drinkt weeg je ineens wél minder