Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xNavatu schreef:Jup! Juist omdat het vorige week in de aanbieding was kwam ik hier vragen of iemand het wel eens op had en dat het zulke goede voedingswaarden had.. en toen is iedereen massaal aan de Skyr gegaan volgens mij hahaha.
Ja ik ga volgende week ook even een voorraadje voor hier inslaan KayleighHeb nu nog 1 pot over van de 3, omdat ik gister heel erg vol zat van mn taco oliebol en vandaag ga ik alweer richting huis
Thuis staat volgensmij ook nog 1 pot.. not sure. Moet in ieder geval weer om nieuwe voorraad hahaha. Gelukkig is het volgensmij niet zoveel duurder als griekse yoghurt
Stral schreef:Ik ken het ook niet
Haha Sharonn, ik las je lijstje en dacht 'valt toch mee?' tot ik bij de pita kwam![]()
Dat heb ik laatst gegeten en ben er toen echt niet goed van geweest, vorig weekend maakte mijn moeder er thuis klaar, ook buikpijn van gehad, zo'n dingen helpen altijd om het een tijdje niet te willen eten
De weegschaal pest mij. Er gaat iedere dag 100gr af. Goed hoor, maar ik wil verdorie eens een ander getal zien staan vooraan