LadyMadonna schreef:Goed sealen en niet te lang wachten voor je de lamp in gaat. Als je sealen lastig vind kan je het vinger voor vinger doen.
Hoe gaat dat sealen precies?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kusvoorjou schreef:Ja dat live gaan vind ik opzich wel een leuk idee!
Duidelijke uitleg, over het sealen. Maar dan krijg je wel gauw op je huid de lak lijkt me... nog tips daarvoor? Of waar mee dan makkelijk verwijderen? Bokken pootje?
LadyMadonna schreef:Ik denk dat het probleem bij pink niet perse aan de kwaliteit ligt, maar dat het een merk is dat zich richt op de consument.
Veel mensen verdiepen zich er niet in, lezen de gebruiksaanwijzing niet, doen geen prep, kwakken een paar dikke lagen erop, en zijn dan verbaasd dat het eraf komt....
Kusvoorjou: ik zie met name op de pink en middelvinger dat de gel terug getrokken is en dus niet goed geseald is. Mooie kleuren!
_Friemel schreef:LadyMadonna schreef:Ik denk dat het probleem bij pink niet perse aan de kwaliteit ligt, maar dat het een merk is dat zich richt op de consument.
Veel mensen verdiepen zich er niet in, lezen de gebruiksaanwijzing niet, doen geen prep, kwakken een paar dikke lagen erop, en zijn dan verbaasd dat het eraf komt....
Kusvoorjou: ik zie met name op de pink en middelvinger dat de gel terug getrokken is en dus niet goed geseald is. Mooie kleuren!
Soms werken merken voor mensen gewoon niet, net als make-up. Ik krijg bijvoorbeeld van bepaalde merken jeuk.
Overigens kan ik qua nagels bijvoorbeeld niet tegen magnetic, zwellen mijn nagelriemen van op, krijg ik jeuk.. dus zo gek is het niet dat het voor sommige niet werkt helemaal als andere merken het echt uitstekend doen. Gelaze en gelish zijn hier echt perfect! Dus het heeft niet altijd daarmee te maken.
LadyMadonna schreef:Ik zeg toch ook niet dat dat altijd zo is? Ik zeg alleen wat ik zie op bijv YouTube en lees...