Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arienette schreef:Dank je wel allemaal, dat met die kleren herken ik ook. Ik pas nu mn 'misschien ooit' spijkerbroek, heel fijn maar dat betekent dat de rest allemaal als vodden om me heen hangt haha. Ik heb nu mn beste vriendinnetje gevraagd om in dr kast te kijken naar miskopen die haar te groot zijn want ik zit zonder werk nu en kan nieuwe kleren me echt niet veroorloven en sowieso is het zonde want ik wil er nog 5 af.
Valeria schreef:wat voor tussendoortjes eten jullie zoal?
Misterylady schreef:Niks is zo frustrerend als zo je best doen met gezond eten om af te vallen en er gaat geen gram af. Ik eet gezond, snoep niet meer, eet geen chips meer (alleen 1 klein schaaltje op zaterdagavond, voorheen deed ik 1 a 2 dagen met een zak) en probeer 3x per week 5km te wandelen
(stevig doorlopen).
Ik heb dan ook besloten dat ik naar een dietiste ga. Maar welke?
Typ bij google dietiste + woonplaats in en er verschijnt een hele lijst.
Wat is nou een goede dietiste? Hoe vind ik die? Waar let je op?
Wie heeft er tips voor mij?
Arienette schreef:Verder niks toe te voegen, maaaaar -10!
_Tarzan schreef:Ohja trouwens, nog 1 uur te gaan en ik heb nog GEEN snoepje gepakt![]()
![]()
![]()
Jullie motiveren enorm
Madeira_ schreef:Ik weet niet of ik er wat van 'mag' zeggen, maar het valt mij wel op hoe weinig sommige mensen etenIk eet echt véél meer en ik val netjes af.. hoe komt dat? Dat ik dan wel afval? Omdat ik veel sport/beweeg?
Gister gezondigdmag op vrijdag avond van mezelf
lekker wat chips gehad
nu weer er hard tegen aan! Vanmorgen 3 eetlepels muesli, magere yoghurt en een beetje light siroop (vind het anders niet lekker haha) gehad.