Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:23

Ik heb in principe wel erg veel ruimte voor m'n make-up, maar het krimpt toch wel langzaam maar zeker :') Blijf gewoon maar spullen kopen.

Ik begin wel te balen dat ik alleen de insert voor het MAC palette gekocht heb en niet het palet zelf. Heb hem nu elke keer in het doosje maar ben als de dood als ik hem meeneem in m'n tas dat het dan kapot gaat of iets dergelijks...

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:23

oooh Sephora toch...zo mooi, zo mooi

Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:29

Emmaa, plus dat de inserts eruit kunnen vallen omdat het magneet ding zit in die omslag. Ik ben dus wel blij dat ik hem alsnog besteld heb, al was ik nu dus 30 euro kwijt voor de hele palette :+
Ach ja :))
Tilt blijft iig niet zitten zonder eyeshadowbase. Zat na een uur al in mijn crease :+ Dus morgen herkansing met esb :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:39

Too Faced Palettes <3
Heb de Naturel gehad en heb de Naked nu nog. De Naturel is verdwenen bij m'n zusjes vorige studentenkamer ;(
Wou die toen weer nieuw kopen toen Sephora hier weg ging, maar toen was hij uitverkocht.
Blijf ze mooi vinden, zit nog vaak te kwijlen bij nieuwen. Maar helaas niet meer in NL te krijgen. Misschien binnenkort als ik toch nieuwe Urban Decay setting spray moet bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:40

Is dat spul echt zo fantastisch? Ik hoor er zo veel goede verhalen over maar ik ben altijd een beetje bang dat ik zo veel geld uitgeef om een beetje alcohol op m'n gezicht te spuiten

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:42

Ik heb laatst een setting spray gehaald bij Flormar, is veel goedkoper! heb hem nog niet uitgeprobeerd :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:44

Vind die erg fijn, make up ziet er beter uit. En UD moet het ook echt langer laten zitten. Heb redelijk vette huid, dus alles wat het iets beter en langer laat zitten is welkom.

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:51

Hebben jullie nog tips voor een droge huid? Ik heb precies tussen mn ogen een rood / droog vlekje zitten. Ik krijg het maar niet weg.. In de zomermaanden is het iets minder maar nog altijd wel schraler.
Heb van alles geprobeerd van vaseline, dag/nacht creme, olaz, maskers maar niets lijkt te helpen..
Soms met foundation aanbrengen nogal vervelend als je dan van die velletjes daar krijgt.

Gebruik nu de BB cream van the body shop met tea tree oil en heb het idee dat het daar iets minder van wordt maar weg gaat het niet..

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:53

Louis Widmer zilver creme :+:

Werkt als een trein en trekt snel in, laat geen vet laagje achter!

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:55

Sem_ schreef:
Louis Widmer zilver creme :+:

Werkt als een trein en trekt snel in, laat geen vet laagje achter!

Ik ga eens googlen! Heb wel al testers van Louis Widmer geprobeerd die hier op het werk lagen maar weet zo niet meer welke dat waren..

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:59

Nestosyl, werkt beter dan alles wat ik verder heb geprobeerd! Het ligt bij de geneesmiddelen maar het kan geen kwaad, wordt veel gebruikt in de zorg :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 16:01

Als ik een droge huid heb gebruik in een exceemcreme iets uit amerika.. heb dan wel geen exceem maar dat is echt de beste moisturizer ever _O- Volgende dag is er geen droog plekje meer te vinden :D

En ik maak mn hoofd schoon met kokosolie, sinds ik dat doe is mn huid ook een stuk beter gemoisturized :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 16:02

Heb trouwens zo'n glamglow thirstymud hydrating treatment proefverpakking gekregen bij mn douglas bestelling.. die ga ik vanavond ook eens even uitproberen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 16:03

Ohhhh die wil ik ook :oo Ik ga vanavond ook weer voor een maskertje :))

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 16:05

Oehh ik van dat glamglow ook nog een proefverpakking liggen. Alleen m'n neus is dik en blauw, dus maar even wachten tot weggetrokken is. Moet ook scrubben, maar dat lukt ook niet op moment.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 16:42

Ik heb een setting spray van MAC dus, de Fix+ zoals ik eerder al zei. Merk totaal geen verschil tbh...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 16:43

Ik geloof dat de meeste mensen fix+ ook liever gebruiken voor dingen als het draagbaar maken van pigments. Zou er zelf ook niet zo snel voor kiezen eigenlijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 16:53

Ik zit weer eens 100.000 hauls te kijken en nu word ik ook weer hebberig :') Volgende week maar even m'n zusje op sleeptouw nemen naar Amsterdam

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 16:59

Emmaa_ schreef:
Ik zit weer eens 100.000 hauls te kijken en nu word ik ook weer hebberig :') Volgende week maar even m'n zusje op sleeptouw nemen naar Amsterdam

Erg is dat he? :Y) ik kijk dagelijks echt te veel YT filmpjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:01

Ik ook, heb echt een lijst met veel te veel abonnementen en ik kijk elke ochtend trouw alle filmpjes _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:03

Emmaa_ schreef:
Ik ook, heb echt een lijst met veel te veel abonnementen en ik kijk elke ochtend trouw alle filmpjes _O-

Het is net alsof ik mezelf hier hoor haha! ik doe dat ook, kan ik echt uitgebreid voor gaan zitten. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:09

Als ik wakker word is het eerste wat ik doe mijn laptop naar me toe trekken en filmpjes kijken. Ben ongelofelijk lui maar sta daar gerust een half uur eerder voor op hoor :')

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:10

Herkenbaar!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:15

In het weekend doe ik dat idd tijdens mijn ontbijt :D Door de weeks vaak 's avonds voor ik naar bed ga nog even snel. Heerlijk :))
Blogs lezen is soms leuker, maar het gemak van een filmpje trekt erg en het is ook wel soort van gezellig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:18

Ik vind filmpjes eigenlijk leuker dan blogs lezen haha. Las eerst super veel blogs maar na een tijdje was ik het wel een beetje zat om elke keer zo veel slechte stukken tekst te lezen. En zo'n filmpje is idd gewoon gezellig :') En sommige van die meiden zijn er gewoon zoooo goed in :')