Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iets meer dan 41 minuten over gedaan.

) zei ooit dat mensen sprinters of stayers zijn, en dat het beter is om op 1 van die twee te focusen. Ik helemaal gedemotiveerd
Maar ik vind jouw posts altijd weer bewijzen dat het ook gewoon allebei kan. Vind ik heel knap.
Gisteren overigens wel stromende regen, maar in het bos viel het mee. Heb mijn interval weer wat opgekrikt en de hersteltijd ertussen weer verkleind. In ministapjes, dat wel

Ik begon veel te hard met grote passen en toen kreeg ik overal pijn
Dus hier ook een slowrunner.
), en leuke paadjes tegengekomen die zowaar op een bos leken ook al was ik in de stad
Superleuk, dit zou ik nooit in Nederland tegenkomen (in Zuid-holland kennen ze geen natuur). Helaas geen foto want ik genoot er teveel van
Supervixen schreef:Natuurlijk, welkom Lente!
Al doende merk je wel of je wat trainingen kunt overslaan denk ik. Gewoon weer beginnen. Maar aangezien je wat gevoelig bent voor die shin splints, zou ik heel voorzichtig zijn.
Ik denk qua motivatie, dat een doel wel weer kan helpen, zoals een 5 of 10km loop. En verder denk ik dat je hardlopen echt leuk moet vinden, anders hou je het niet vol.

ieris schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd hoe oud jullie waren, toen jullie met hardlopen begonnen, en hoe lang je al hardloopt.

Supervixen schreef:Waarom vind je het opbouwen niet zo leuk Lente?