Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Hoe is men eigenlijk ooit op het idee gekomen dat ivermectine zou werken?
Femke_Tweety schreef:Het moet inderdaad niet gekker worden.
Dat spul is echt niet zó onschuldig.
En inderdaad, sinds wanneer moeten politici gaan lopen stemmen over medicatie?
Laat dat alstjeblieft aan dokters over.
Dat onze vertegenwoordigers in de politiek überhaupt hun tijd verdoen met dit soort dingen.
Dat zo'n vraag überhaupt in stemming komt.
Écht bizar.
Dimphyl schreef:Femke_Tweety schreef:Het moet inderdaad niet gekker worden.
Dat spul is echt niet zó onschuldig.
En inderdaad, sinds wanneer moeten politici gaan lopen stemmen over medicatie?
Laat dat alstjeblieft aan dokters over.
Dat onze vertegenwoordigers in de politiek überhaupt hun tijd verdoen met dit soort dingen.
Dat zo'n vraag überhaupt in stemming komt.
Écht bizar.
Dat is toch precies de motie, dat dokters dit zelf mogen beslissen? Prima dan toch?
Citaat:Inmiddels hebben alle beroepsgroepen voor artsen in Nederland aangegeven dat het wordt afgeraden om (hydroxy)chloroquine en ivermectine te gebruiken voor het voorkomen of behandelen van corona
Mizora schreef:In sommige derdewereldlanden bleek er een positief effect te zijn. Veelal landen waarbij een (al dan niet groot) gedeelte van de bevolking onvoldoende toegang heeft tot schoon drinkwater en goede riolering.
Bij deze groepen, vaak jonge populaties (in India is 80% van de bevolking jonger dan 45 jaar), blijken darmparasieten nogal eens aanwezig te zijn. Het is juist in deze landen waar de sterfte bij jonge mensen relatief hoog ligt waar dit middel effect heeft gehad. De kans is dus behoorlijk dat het bestrijden van de worminfecties bij deze mensen de eigenlijke winst is geweest.
Roodvos schreef:Ik zou me nog zo voor kunnen stellen dat Ivermectine in Egypte, tot bepaalde hoogte, helpt. De hygiëne standaard is daar gemiddeld toch niet helemaal gelijk aan wat wij gewend zijn. Ik kan mij dan ook voorstellen dat meer mensen daar met een worminfectie lopen. En dat toedienen van Ivermectine leidt tot afname worminfectie => beter opname van voedingsstoffen => patiënt hersteld sneller.
Tot zover mijn boerenverstand.
WSJ schreef:Three researchers from China’s Wuhan Institute of Virology became sick enough in November 2019 that they sought hospital care, according to a previously undisclosed U.S. intelligence report that could add weight to growing calls for a fuller probe of whether the Covid-19 virus may have escaped from the laboratory.
The details of the reporting go beyond a State Department fact sheet, issued during the final days of the Trump administration, which said that several researchers at the lab, a center for the study of coronaviruses and other pathogens, became sick in autumn 2019 “with symptoms consistent with both Covid-19 and common seasonal illness.”
RTL Nieuws schreef:"Die beweringen zijn ongegrond", zegt directeur Yuan Zhiming in de Chinese krant Global Times. "Het lab is niet op de hoogte geweest van deze situatie, en ik weet niet eens waar dergelijke informatie vandaan komt," vertelde de Chinese onderzoeker aan de krant.
[knip]
Een onderzoek van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) wees eerder uit dat het virus waarschijnlijk niet uit een laboratorium afkomstig is, maar van dieren.
Er kwam veel kritiek op dat onderzoek, omdat China niet genoeg openheid van zaken zou hebben gegeven. De huidige virusuitbraak begon in Wuhan en verspreidde zich over de hele wereld.
bigone schreef:Zolang de bronnen niet onthuld worden vind ik daar niks van.
Citaat:Er kwam veel kritiek op dat onderzoek, omdat China niet genoeg openheid van zaken zou hebben gegeven
Cer schreef:Oh, had je die nog niet gehoord? Ik hoorde deze zelfs bij een cosmetisch chirurg waar ik was enige tijd geleden () Het was ongeveer zoiets:
Omdat de vaccins nu niet goed doorgetest zijn (want de dierproeven zijn overgeslagen) zijn de vaccins gevaarlijk. Binnen twee jaar zijn de mensen die gevaccineerd zijn, overleden door de vaccins. Alleen de mensen die nadenken en zich niet laten vaccineren, zullen overleven...![]()
(....en dan volgt het tribunaal enzo... )
Ik ben daar na behandeling weggegaan en ga niet meer terug
ImkeTarek schreef:Daarbuiten maakt het vaccin je ook onvruchtbaar...
Dus ofwel heeeel veel doden door het vaccin, ofwel een zeer grote stop in geboorte voor een zéér lange tijd..
Linksom of rechtsom, dit vaccin gaat helpen met de overbevolking