Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MuSLi

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:53

Kijk, mooie cijfers hoor! Goed bezig :D Die -10 komt heel dichtbij zo.
Hier gaat alles wel redelijk z'n gangetje. Dus weinig te melden eigenlijk :)
Nog steeds 4x per week aan het trainen en probeer het eten een beetje in de hand te houden, haha.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 21:19

Lekker bezig ladies *\o/* !

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 21:36

Mijn conclusie na afgelopen weekend is dat ik uit mezelf echt geen maat kan houden, zeker niet als ik druk in mijn hoofd ben :j zal blij zijn als huis verkopen afgerond is. Morgen op Funda, vandaag al 6 bezichtigingen gepland voor volgende week.

Tot die tijd gewoon maar ff wat scherper met alles bijhouden, en wat keuzes maken bij alle etentjes die ik op de planning heb staan de komende tijd.

Vandaag 3 flinke maaltijden en net een schaaltje yoghurt, verder geen gesnaai tussendoor en daar ook eigenlijk geen behoefte aan, dus dat is top. Vanochtend uur krachttraining in de sportschool en eind van de middag uur gewandeld, dus dat is niet verkeerd. Morgen weer hardlopen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 09:08

Jullie gaan allemaal lekker. :j

Ik ben een dieseltje, moet mijn draai echt weer even vinden. Deze week een keer gesport, een keer gezwommen, vandaag Foxy denk ik.. moet nog bijtrekken van mijn weekend wandelen. _O-

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 09:27

Musli, zelfde als hier dus haha, sporten gaat vanzelf, maar dat eten blijft lastifg :')
Toch goed dat je het inziet en je vandaag goed eraan gehouden hebt gaucho!
Roosch, langzaam kom je er ook wel weer, als je maar voorruitgang boekt toch?! :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 09:47

Hier is de weegschaal de laatste tijd even niet echt lief. Over het algemeen kan ik dat prima relativeren, maar soms heb je van die momenten dat je denkt: waar doe ik het dan eigenlijk voor? "Overal op letten" en dan niet de resultaten.

Maarja, gewicht is zo veranderlijk als het weer. Dus probeer me daar maar aan vast te houden := vanavond gewoon maar weer een uur kickboksen. Frustratie eruit rammen :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 09:48

Roosch schreef:
Jullie gaan allemaal lekker. :j

Ik ben een dieseltje, moet mijn draai echt weer even vinden. Deze week een keer gesport, een keer gezwommen, vandaag Foxy denk ik.. moet nog bijtrekken van mijn weekend wandelen. _O-

Ach, deze week: het is pas donderdag hè. Je bent in ieder geval alweer aan de slag +:)+

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 10:06

Herkenbaar hoor Musli, maar niet opgeven, dat zou heel zonde zijn als je nu opgeeft!
Ik ga vanavond ook weer lekker werken en sporten *\o/* Kan mij daar altijd gigantisch op verheugen haha, sporten wordt zo nog een verslaving :') Zei gisteren nog tegen m'n coach, nooit gedacht dat ik sporten ooit zo leuk zou gaan vinden, ik begon met 3 kwartier per keer en sta nu vaak 2 uur te sporten omdat het zo lekker is _O-

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 11:03

Net gewoon m'n bakje met vanille Skyr, aardbeien en speltpops op. Ik laat me niet gek maken }:0

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 13:27

Als ik denk geen resultaat te hebben, ga ik gewoon de weegschaal uit de weg :D gisteren bijvoorbeeld loaded fries gegeten, ja dan ga ik echt niet op de weegschaal staan :+ morgen uit eten en dan een weekendje weg. Benieuwd hoe dat zal gaan :) voornemend om in ieder geval veel te gaan wandelen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 15:54

Snippergroen schreef:
Als ik denk geen resultaat te hebben, ga ik gewoon de weegschaal uit de weg :D gisteren bijvoorbeeld loaded fries gegeten, ja dan ga ik echt niet op de weegschaal staan :+ morgen uit eten en dan een weekendje weg. Benieuwd hoe dat zal gaan :) voornemend om in ieder geval veel te gaan wandelen.

Das mijn tactiek de afgelopen 2 maanden. :')

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 16:22

Hier werkt die tactiek ook hoor.. Alleen mijn weegschaal is nu deze week ook niet lief. Had vorige week slechte week, maar nu blijft die al 4 dagen op hetzelfde hangen. Morgen is mijn "opschrijf" dag dus ben benieuwd want morgen ook weer uit eten :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 16:29

Aan mijn beweging vandaag zal het niet liggen. Die gaat goed. Ook weer even een kilometer gezwommen tusse de dagelijkse bezigheden door dus dat is fijn.

Gewoon blijven ademen, dat is ook al winst. :+

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 16:32

Ik heb net mijn back 2 basic met de camper komend weekend omgeruild voor een welness hotel :') minder goed voor de lijn. Ook maar flink hardlopen / wandelen in de Duinen en over het strand dan.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 23:43

gaucho schreef:
Ik heb net mijn back 2 basic met de camper komend weekend omgeruild voor een welness hotel :') minder goed voor de lijn. Ook maar flink hardlopen / wandelen in de Duinen en over het strand dan.

Lijkt me een verstandig plan inderdaad :') fijn dat dat nog mogelijk was. Hopelijk hebben jullie evengoed een mooi weekend samen *\o/*

Hier weer een uurtje kickboksen erop zitten. Was wel weer even afzien, maar achteraf altijd heel fijn! En qua eten vandaag ook best netjes gedaan :j goeie dag dus!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:28

Weer een klein minnetje :j
Wel fijn zo voor het weekend :')

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:32

Hier helaas nog steeds niet terug bij het laagste. Deze week best goed gedaan, maar helaas geen resultaat.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:32

gaucho schreef:

Wel heerlijk zeg!

Doen jullie vandaag voorzichtig met het weer?

Ik vermijd de weegschaal even komende tijd, durf niet :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:40

Voor vandaag maar buikspier oefeningen binnen gepland, buiten activiteiten zie ik niet helemaal zitten vandaag.

Weegschaal laat hier in ieder geval een licht dalende trend zien, was ook hard nodig.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:41

Waai je niet weg komend weekend, gaucho? Zonder al die kilo's heb je minder ballast :))

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:48

Ik vang vast ook minder wind :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:50

:')

Ik hoef niet bang te zijn dat ik wegwaai nee :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 12:30

gaucho schreef:
Voor vandaag maar buikspier oefeningen binnen gepland, buiten activiteiten zie ik niet helemaal zitten vandaag.

Weegschaal laat hier in ieder geval een licht dalende trend zien, was ook hard nodig.

Dat laatste is best herkenbaar :') gevoelsmatig dan hè, want er is niemand die iets ziet of wat dan ook. Denk dat ik wat meer moet werken met foto's, want ik merk nu verder heel weinig :Y)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 13:45

Ik ben vrij vandaag dus vanmorgen al naar de sportschool geweest en de paarden laten luchten en een schoon bed gegeven. Die blijven verder een dagje binnen. Zit wel al op de 12.000 stappen dus blij dat ik dan nu welverdiend op mijn kont mag zitten :D

Vanavond staat nog een etentje gepland maar afgesproken om om 15u even te kijken hoe heftig nou heftig is qua wind. Ik ben niet bang om te rijden maar het moet wel realistisch zijn natuurlijk. Waar ik heen moet is ook niet even om de hoek..

Qua eten niet de beste week gehad. Qua beweging wel. Ben van onder naar boven helemaal zuur :+ vandaag verder mn eten wel weer on point dus we gaan weer dapper verder. Ik ben echt veel gespierder geworden sinds einde lockdown dus in de spiegel wel steeds meer tevreden en dat is het belangrijkst! :)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 13:51

Dat is zeker heel belangrijk @Snippergroen! :j lekker van genieten...

Ik vind het soms gewoon heel lastig in te schatten of wat ik zie echt waar is, of dat mijn blik het zelf vertekent. Daardoor zijn foto's denk ik nuttiger. Dan kun je er wat objectiever naar kijken ofzo...