Hier gaat alles wel redelijk z'n gangetje. Dus weinig te melden eigenlijk

Nog steeds 4x per week aan het trainen en probeer het eten een beetje in de hand te houden, haha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Jullie gaan allemaal lekker.
Ik ben een dieseltje, moet mijn draai echt weer even vinden. Deze week een keer gesport, een keer gezwommen, vandaag Foxy denk ik.. moet nog bijtrekken van mijn weekend wandelen.
Snippergroen schreef:Als ik denk geen resultaat te hebben, ga ik gewoon de weegschaal uit de weggisteren bijvoorbeeld loaded fries gegeten, ja dan ga ik echt niet op de weegschaal staan
morgen uit eten en dan een weekendje weg. Benieuwd hoe dat zal gaan
voornemend om in ieder geval veel te gaan wandelen.
gaucho schreef:Ik heb net mijn back 2 basic met de camper komend weekend omgeruild voor een welness hotelminder goed voor de lijn. Ook maar flink hardlopen / wandelen in de Duinen en over het strand dan.
gaucho schreef:Ik heb net mijn back 2 basic met de camper komend weekend omgeruild voor een welness hotelminder goed voor de lijn. Ook maar flink hardlopen / wandelen in de Duinen en over het strand dan.
gaucho schreef:Voor vandaag maar buikspier oefeningen binnen gepland, buiten activiteiten zie ik niet helemaal zitten vandaag.
Weegschaal laat hier in ieder geval een licht dalende trend zien, was ook hard nodig.