Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wijslander schreef:Ik zou niet zeggen dat het je eerste french is Britt, heel netjes!
Succes Glossi, je maakt er vast iets moois van!
Ik heb intussen mijn nieuwe kleurtjes op colorpops, even een klusje maar dan heb je ook wat:
[ [url=m/X1yQVD.jpg]Afbeelding[/url] ]
De roze is dus wel behoorlijk anders dan op de verkoopfoto, maargoed. Bij swatches van anderen zie ik het ook, dus het ligt in ieder geval niet aan mijn flesje...
En mijn nagels moeten ook hoognodig weer, net nog een noodreparatie uitgevoerd. Heb al bedacht dat ik zaterdag een hand doe en zondag de andere.
Wijslander schreef:Ik zou niet zeggen dat het je eerste french is Britt, heel netjes!
Ik heb intussen mijn nieuwe kleurtjes op colorpops, even een klusje maar dan heb je ook wat:
De roze is dus wel behoorlijk anders dan op de verkoopfoto, maargoed. Bij swatches van anderen zie ik het ook, dus het ligt in ieder geval niet aan mijn flesje...
En mijn nagels moeten ook hoognodig weer, net nog een noodreparatie uitgevoerd. Heb al bedacht dat ik zaterdag een hand doe en zondag de andere.
Britt schreef:De PG lamp heeft ook een superlaat wattage, dus wel logisch dat je andere, sterkere lampen fijner vind idd.
Ik ben lekker aan het oefenen met rubber base, vind het echt heerlijk spul zeg. Het werkt fijn, is vrij eenvoudig in gebruik en ziet er altijd netjes verzorgd uit. (Al is mijn rechterhand toch altijd ietsje minder netjes dan mijn linkerhand)
Vandaag voor het eerst een French uit de losse pols geprobeerd op een tip. Verhouding roze wit is nog niet helemaal zoals ik wil, maar het viel me toch niet tegen. Al moet ik er nog niet aan denken 10 vrijwel exact gelijke te moeten maken
[ [url=m/1s9y8h.jpg]Afbeelding[/url] ]
paddraigh schreef:Een vraagje
Een goede cateye lak is toch wel een dingetje.
Wie heeft tips welke lak goed werkt! Waar voldoende pigmenten inzitten
Eleionomae schreef:Ik ga denk ik voor een combi met deze. Geen idee nog hoe, maar vind het wel gezellig kijken zo
Zit nog te twijfelen of ik m'n lamp, e.d. meeneem, gaan 2 weken naar de wadden en vraag me af of mijn nagels dat overleven met een 4 jarige en een fascinatie voor zand en zee![]()
[ [url=m/xvbyM8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shenavallie schreef:Eleionomae schreef:Ik ga denk ik voor een combi met deze. Geen idee nog hoe, maar vind het wel gezellig kijken zo
Zit nog te twijfelen of ik m'n lamp, e.d. meeneem, gaan 2 weken naar de wadden en vraag me af of mijn nagels dat overleven met een 4 jarige en een fascinatie voor zand en zee![]()
[ [url=m/xvbyM8.jpg]Afbeelding[/url] ]
En anders een reislampje meenemen met wat lak en een whiteblock.