Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Hanneke137 schreef:Ik mag zaterdag weer!! Heb al langere tijd weer een idee in mijn hoofd. Maar hanne van Blackbear heeft nu de agenda niet open. En toen zag ik vandaag een berichtje van Joey Boon over tattookaatje. Ze heeft redelijke overlap in stijl met Hanne. Dus ik heb Mn stoute schoenen aangetrokken en gemaild!! En na het werk kon ik meteen langskomen om even te babbelen over mijn idee. Zaterdag dus een dagsessie om mijn idee waar te maken![]()
Spannend en super leuk!
Sanne100 schreef:Hanneke137 schreef:Ik mag zaterdag weer!! Heb al langere tijd weer een idee in mijn hoofd. Maar hanne van Blackbear heeft nu de agenda niet open. En toen zag ik vandaag een berichtje van Joey Boon over tattookaatje. Ze heeft redelijke overlap in stijl met Hanne. Dus ik heb Mn stoute schoenen aangetrokken en gemaild!! En na het werk kon ik meteen langskomen om even te babbelen over mijn idee. Zaterdag dus een dagsessie om mijn idee waar te maken![]()
Spannend en super leuk!
Stille meelezer hier![]()
Leuk! Ik heb een tijdje geleden mijn eerste tattoo door haar laten zetten.
Vond haar heel fijn werken en ben erg tevreden met het resultaat.
Wat wil je laten zetten?
Hanneke137 schreef:Sanne100 schreef:
Stille meelezer hier![]()
Leuk! Ik heb een tijdje geleden mijn eerste tattoo door haar laten zetten.
Vond haar heel fijn werken en ben erg tevreden met het resultaat.
Wat wil je laten zetten?
Ooh leuk ! Wat heb je laten zetten ?
Ik wil al langere tijd bloemen op Mn dij.
[ [url=m/da48Cw.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0khm22.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k9BNIx.png]Afbeelding[/url] ]
Dit idee
Tinkerloos schreef:Ik wilde het filmpje bekijken, maar ik kan hem niet zien.
Zou het verwijderd zijn?
Saravda schreef:Ik lees even mee. Ik hoop voor de kerst ook mijn eerste tattoo te laten zetten.
Iemand nog tattooshops welke echte aanraders zijn ?
Dit wordt 'm !
[ [url=m/wDaH51.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haunting schreef:Saravda schreef:Ik lees even mee. Ik hoop voor de kerst ook mijn eerste tattoo te laten zetten.
Iemand nog tattooshops welke echte aanraders zijn ?
Dit wordt 'm !
[ [url=m/wDaH51.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat wordt hem of die stijl? 1 op 1 overnemen doen veel artiesten niet en wordt ook niet gewaardeerd.
Die stijl is wel mooi imho.