[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 08:37

Ik vond het stuk op de ruggengraat echt heel moeilijk uit te houden, waar plaatsen jullie dat op de pijnlijn? Dan heb ik een idee voor eventuele volgende stukken op andere plaatsen, of ik dat zou kunnen uithouden :D :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-16 08:42

Ik heb alleen arm en kuit.
Wel de hele arm,dus ik weet hoe pols,binnenkant elleboog, elleboog zelf enz voelt.
Rug heb ik niks.
Kan je daar niet mee helpen dus.

Maar wat voor jou op dezelfde plek pijn deed kan bij een ander meevallen.
Dus dan weet je nog niks.
Tot je het zelf meemaakt.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 08:57

Ik heb op rug, schouder, zijkant pols, buik, enkel en boven mijn borst tattoos. En mijn buik weet ik nog dat ik echt niet fijn vond. Maar bij geen enkele heb ik echt gedacht; dit nooit meer :n

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 09:06

Klopt, Tinkerloos, maar toch zou het me helpen om te weten wat anderen vinden :-) .

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 09:09

Dat is net als dat sommigen de ribben echt hels vinden en ik daar helemaal geen last van had. Er was maar 1 klein stukje dat ik hels vond en dat was echt vlak onder mijn borst/er tegenaan.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 09:58

Ik ben benieuwd hoe ik mijn ruggengraat ga vinden dan :')

Mijn biceps vond ik niet zo heel pijnlijk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat dat voornamelijk dottingwork was haha

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 10:48

Ik heb er 1 boven aan mijn rug op de ruggengraat en daarbij viel ik echt bijna in slaap. Op mijn ribben was ik het na 3 uurtjes wel echt helemaal zat.. maar 1e uur was best wel te doen alleen het stuk net onder mijn ribbenkast was gevoelig. Degene op mijn pols was wel echt super irritant maar was maar 15 minuutjes.
Vershilt volgensmij echt extreem per persoon.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 11:38

Oke ik ben na 7 dagen nog maar op pagina 60. Wat komen er mooie tattoeages voorbij :))

Ik wist al dat ik nog een tattoeage wilde, maar nu begint het nog meer te kriebelen.

Maar ik kom er ook niet uit met wat,waar en wie.

Er moet voor mij wel enige betekenis achter zitten, om te zorgen dat het over 10 jaar ook nog mooi is

Nu zit ik te denken aan een combinatie van paard,hond,engelenvleugels (omdat er paarden en honden in mijn leven zijn die bepalend zijn voor mijn geluk, en omdat ik al een aantal personen ben verloren)
Maar ik heb zelf geen "plaatje" ervan in mijn hoofd.

Zal van de week even kijken of ik een foto krijg vd tattoo op mijn rug

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 11:42

Tieneke: ruggegraat viel mij best wel mee, is venijniger dat de andere plaatsen, maar niet dat het onhoudbaar is vond ik!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 11:56

Ik heb ze op mijn ruggengraat-t/m schouderbladen, bovenarm, binnenkant pols, sleutelbeen, buik/lies en twee grote op de achterkant van m'n bovenbenen.

Voor die laatste was ik serieus zenuwachtig want volgens de artiesten was dat een zeer pijnlijke plek.
Nou ik heb 3 uur liggen chillen,alleen het wisselen van been gaf even 5 minuten 'wennen'.
Mijn meest pijnlijke tattoo tot nu toe is dus dat kleine frutsel op m'n pols :')
En die grote stukken op rug en benen waren juist prima te doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 14:49

Afbeelding

Sinds een jaar heb ik een eenvoudige tattoo op mijn pols. Mij lijkt het leuk om er wat meer kleur in te brengen zonder hem heel groot te maken. Iemand ideeen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 15:02

Watercolor als achtergrond?

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 15:45

eefj33 schreef:
Watercolor als achtergrond?

Dat was ook direct mijn idee!

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:58

@Tieneke ik heb een mandala op mijn rug (foto kan je vinden in mijn reacties) pijn vond ik reuze meevallen, terwijl een man naast mij vroeg hoe ik het nog lachend kon uithouden en hij lag te schreeuwen van pijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 17:02

Ik vond mijn rug ook redelijk goed te doen. Stukjes over mijn ruggegraat en schouderbladen waren even slikken maar geen echte pijn gehad, of het gevoel dat ik moest stoppen. Beetje tanden op elkaar idee. Nou scheelt het dat ik alleen maar lijnen heb op m'n rug en dus ook niet erg lang moest liggen..

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 17:10

Misschien scheelde het dat ik het stukje ruggengraat in het vijfde uur van de sessie had, want ik vond dat zelf dus echt heel vervelend.
Rest van de rug vond ik prima te doen.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 18:30

Tieneke schreef:
Misschien scheelde het dat ik het stukje ruggengraat in het vijfde uur van de sessie had, want ik vond dat zelf dus echt heel vervelend.
Rest van de rug vond ik prima te doen.

Ik vond het idd ook goed te doen! Maar het bijwerken was wel gevoeliger

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 20:36

Ik mag morgen weer maar heb nog steeds m'n omtwerp niet binnen. Nou heb ik er de volle vertrouwen in dat hij iets gaafs maakt, maar vind het alsnog best spannend dat ik hem dus waarschijnlijk op het moment zelf pas te zien krijg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 20:46

UhNee schreef:
Ik mag morgen weer maar heb nog steeds m'n omtwerp niet binnen. Nou heb ik er de volle vertrouwen in dat hij iets gaafs maakt, maar vind het alsnog best spannend dat ik hem dus waarschijnlijk op het moment zelf pas te zien krijg!

Ik zag de mijne ook pas heel kort van te voren! Als je het niks vindt gewoon niet doen :D

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 20:52

Mijn afspraak liep uit en toen ik uur later dan gepland aan de beurt was moest er nog geschetst worden :')

Maar ben er super blij mee
Hij is bijna compleet verveld en genezen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:30

Oh dat schorpioentje is mooi geworden zo. :) Leuk dat 'ie weer helemaal opgeknapt is. :)
En die tekening van die hert/geit/whatever vind ik ook heel tof!

Ik wil zo graag foto's laten zien, maar het is echt geen porum. :') Groen is bruin en m'n arm is nog steeds opgezwollen. :')
Afbeelding Afbeelding
Dit moet nog mooi helder groen worden. :+ En even voor de duidelijkheid, normaliter is mijn arm niet zo dik |(

Qua pijn viel het me gisteren heel erg tegen, ik wist van de vorige keren dat m'n onderarm echt een eitje was, nou als je heel moe en niet zo lekker bent, is het niet aan te raden.
Ik ging echt een paar keer flink door de stoel heen. Maar een paar keer zat ze goed op m'n bot, dat viel me reuze mee vergeleken met de rest. Toen kon ik tenminste eventjes ontspannen. :')

Even een treurige badkamerfoto hoor, maar zo op een afstand vind ik hem zooo tof <3
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door TessaVB op 08-12-16 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:35

heeeel gaaf!!

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:44

Vooral die afstand foto is ie echt al heel tof! De rest zie je inderdaad dat hij nog wel opgezet is enzo. Hij word echt gaaf!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:45

Wat leuk, al die positieve reacties op mijn simpele schorpioentje :)

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 22:18

Schorpioen vind ik ook heel tof, vooral de lijn van t sterrebeeld maakt t af!
De koedoe gaat sowieso heel mooi worden, benieuwd als die staat!

Ai Tessa dat ziet er best pijnlijk uit! Hopelijk snel minder last!

Ik hoop dat ik niet zoveel zwelling ga hebben, in het verleden waren mijn tattoos altijd een paar dagen gevoelig zoals een grote schaafwond, maar nooit echt zwelling of afzien.

Ik krijg mijn ontwerp op de dag van het zetten. Bepaalde elementen moesten erin en de rest krijgt Guus carte blanche...
Er is tijd in de sessie voorzien om het ontwerp aan te passen, dus kan a la minute nog dingen veranderen moest dat nodig zijn.