Ik ben weer bezig met een van m’n Ommetjes. Geen bijzondere foto’s. Drukke dag dus de Ommetjes zijn even snel tussendoor in de wijk.
pien_2010
Geplaatst: 17-04-21 14:42
Leuk Mandyy. Hier een rondje tussendoor van 3,5 km. Als je onderstaande foto uitvergroot via de telefoon zie je in het midden ongeveer de ragondin waar ik een meter van af stond. Dichterbij durfde ik niet.
BeFunny
Geplaatst: 17-04-21 15:00
Mandyy schreef:
Foto’s zijn altijd leuk!
Ik ben weer bezig met een van m’n Ommetjes. Geen bijzondere foto’s. Drukke dag dus de Ommetjes zijn even snel tussendoor in de wijk.
Wat leuk allemaal. We hebben allemaal genoten van het mooie weer.
Ik was vandaag naar de Ermelose heide. Schapen,heide, zandhagedisje, grafheuvels,en een overblijfsel van een Romeins marskamp. Het zandhagedisje heb ik gefotografeerd met de mobiel door de verrekijker. Vandaar het ronde beeld.
Mooi Gaucho. En inderdaad hele andere natuur. Die graven vind ik altijd zo verdrietig. Dankzij die jonge jongens kunnen wij lekker in vrijheid wandelen.
noordje
Geplaatst: 17-04-21 17:48
Lekker groen op jouw foto's Gaucho.
Lizard, ook mooie foto's.
Pien, ik moest even opzoeken wat een ragondin was Apart dat je die best vaak ziet.
Mandy, kuikentjes
Befunny, leuke foto's met de hondjes.
Vandaag weer een rondje gedaan bij Klevfos en de eerste blåveis (leverbloempje) weer gespot En Nala heeft haar eerst duik van dit jaar gemaakt
Wat een heerlijke foto's van afgelopen dagen allemaal. Lizard, wat tof dat je die hagedis zag. Ik zag er vorig jaar zo een op de Sallandse Heuvelrug, prachtig beest!
Ik heb afgelopen week niet echt gewandeld, hele drukke week gehad en dat is dan toch nog te vermoeiend merk ik. Daarnaast ook mijn kat laten inslapen, dus ik had ook even nergens zin in
Vanmorgen werd ik echter al vroeg wakker, dus ben in de auto gesprongen en naar het bos gereden. Het was prachtig vanmorgen, 9 km gelopen.