Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celestial schreef:Ook mijn pakketje kwam vandaag binnen! Helaas wel zonder de foams...En met een kapotte refill. Ik krijg wel een nieuwe refill opgestuurd en ze doet er een gratis doucheolie bij omdat ik de foams niet had gekregen (en de code voor de olie niet had gebruikt toen ik jarig was haha). Toch netjes opgelost allemaal!
Alwiene schreef:Compleet onverwacht, want tracking zei donderdag (2x) en nog 1x zelfs alleen etiket aangemaakt, stopte hier vanmorgen ineens een UPS auto en jaaaaaaaaaa niet 1, niet 2 maar alledrie mijn dozen had hij bij zich!!
Grote doos:
[ [url=m/ohod0G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inhoud cadeaubox
[ [url=m/FSJqev.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleine bestelling waarvan 1 foam betaald, rest gratis:
[ [url=m/4miFDg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Andere kleine bestelling, hiervan alleen de deo betaald:
[ [url=m/3DI4V0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helemaal blij dat al mijn nieuwe Karma spul er is, vooral mijn bodycreme want daar zat ik op te wachten.
Daarna dus lekker onder de douche gesprongen met
- Karma shampoo en conditioner (ik blijf geen fan maar had hem nog staan dus dacht geef het nog een kans)
- Karma oil (om te scheren)
- Karma scrub
- Karma foam
Daarna:
- Karma bodycream![]()
- Karma bodymist
- Karma deo
Het zou dus kunnen dat ik een beetje naar Karma ruik nuIk zocht mijn voetscrub en balsem nog maar kon hem niet vinden, ligt denk ik nog in de caravan.
Hier trouwens ook een navulling handzeep erin en is keurig aangekomen, dus dat geeft moed voor jullie bestellingen. Wel balen zeg als je bestelling retour gaat om die reden, nog langer wachten.
C_arola schreef:Dao handzeep is nu afgeprijsd; https://nl.pepper.com/aanbiedingen/the- ... nde-144588