Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 22:05

Voor de mensen die nog Seche Vite top coat willen halen, hij is nu in de aanbieding bij Etos :)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 09:48

Cinnepin schreef:
ccfl is een combi tussen led en uv

ik heb deze :

[ Afbeelding ]

Dat bedoelde ik dus, was niet meer goed wakker. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 12:52

Ik kom even brutaal dit topic binnen denderen :D ik ga morgen voor het eerst gel of acrylnagels laten zetten, na jarenlang nagelbijten om het cold turkey uit mijn systeem te krijgen zeg maar :) alleen vroeg ik me af of je zelf je nagels nog kunt lakken als er nepperds op zitten? Op mijn werk is het niet toegestaan met nagellak op te lopen dus ik kan niet 24/7 de lak erop laten zitten.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 12:55

Ja hoor bizzy, dat is geen probleem. Wel een base eronder en remover zonder aceton

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 13:00

Ah super! Dankjewel!

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 14:53

Moet je met sensation nail polish echt een LED lamp van hun hebben? De lak droogt niet in mijn eigen LED lamp. -O-

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:59

Hoeveel watt is je lamp?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:10

het schijnt vaker voor te komen dat deze slecht droogt. Ik heb een ccfl, de rode kleur droogde ook slecht in mijn lamp. Blauw lukte wel, Maar hoor het vaker.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 21:16

Mijn sensationail hard wel goed uit onder een ledlamp van een ander merk.

Heb je het plakkerige laagje er wel afgehaald?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 22:07

Er zit wel degelijk verschil in kwaliteit. Ik heb ook ccfl lampen, maar geen chinees import, en nooit ergens last van.

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 22:50

Waar lees je die negatieve reacties dan? Over pink gellac? Want ik lees alleen maar juist hele goede. Op de site (logisch) maar ook daar buiten! We gaan het zien! Het zit er op, en ben benieuwd hoe lang het blijft.

Jullie nog een goede site voor cleaner met van die pluis vrije doekjes? Zo'n dikke grote rol bijvoorbeeld?

En weet iemand nog een goede base? Stel deze is toch niet fijn? Ik heb wel primer gebruikt op vinger toppen..

Ik zou morgen even een foto maken bij dag licht, van mij resultaat met de pink gel lac.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 06:58

kusvoorjou schreef:
Waar lees je die negatieve reacties dan? Over pink gellac? Want ik lees alleen maar juist hele goede. Op de site (logisch) maar ook daar buiten! We gaan het zien! Het zit er op, en ben benieuwd hoe lang het blijft.

Jullie nog een goede site voor cleaner met van die pluis vrije doekjes? Zo'n dikke grote rol bijvoorbeeld?

En weet iemand nog een goede base? Stel deze is toch niet fijn? Ik heb wel primer gebruikt op vinger toppen..

Ik zou morgen even een foto maken bij dag licht, van mij resultaat met de pink gel lac.

Ik lees ook veel goede dingen, en op veel algemene gellak pagina's is het toch de meest gebruikte lak, in ieder geval de kleurtjes..

Het schijnt dat de base plus van PG heel goed is om de lak tot wel 4 weken te laten zitten, en dat deze ook heel goed is voor versteviging waardoor je sneller lange sterke nagels krijgt. Ik heb het nog niet geprobeerd maar ik lees er in de groep hele goede verhalen over.
Verder las ik ook veel over de base van awesome, maar ik heb er geen ervaring mee.
Ik heb nu 3 laagjes base2 erop zitten en deze iets langer laten uitharden, en het zit er nu bijna 2 weken op :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 08:30

Ik heb de base plus gehad en wat ik ook deed het lag er in een dag allemaal af met hele plakken. Zeg er wel bij dat mijn nagels vrij vet zijn. Ben al een tijd overgestapt op gelish incl de foundation (soort base plus ook) en mijn gellak gaat nergens meer heen :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 08:58

Primer op de vingertoppen :? Op de huid?

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 09:33

LadyMadonna schreef:
Primer op de vingertoppen :? Op de huid?

Haha sorry het was al laat. Natuurlijk niet, ik bedoel de uit einden vde nagel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 09:51

Ik ben blij, mijn nagels zijn eindelijk weer goed genoeg om ze te lakken. Gelijk gisteren begonnen met een liquid sand van OPI. Gewoon weer even makkelijk inkomen :D (en in mn verhuiszooi kan ik mn top en basecoats niet vinden _O- )

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 09:53

Bij mij is m'n vorige ronde Pink Gellac eindelijk bijna 5 weken blijven zitten! Daarvoor bleef het ook maar niet zitten.. nu eergisteren net een nieuwe kleur erop gedaan, ben benieuwd wat dit nu gaat doen.

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:24

Limoen schreef:
Bij mij is m'n vorige ronde Pink Gellac eindelijk bijna 5 weken blijven zitten! Daarvoor bleef het ook maar niet zitten.. nu eergisteren net een nieuwe kleur erop gedaan, ben benieuwd wat dit nu gaat doen.

Wow 5 weken!!! Wat heb je anders gedaan als die keer er voor? En welke producten gebruik je allemaal?

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:55

Nog even een foto van mijn eerste keer gel lac. Pink gel lac.
Afbeelding

Elegant taupe en op de ring vinger diva gold.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:00

Ik denk dat het probleem bij pink niet perse aan de kwaliteit ligt, maar dat het een merk is dat zich richt op de consument.
Veel mensen verdiepen zich er niet in, lezen de gebruiksaanwijzing niet, doen geen prep, kwakken een paar dikke lagen erop, en zijn dan verbaasd dat het eraf komt....

Kusvoorjou: ik zie met name op de pink en middelvinger dat de gel terug getrokken is en dus niet goed geseald is. Mooie kleuren!
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 18-05-17 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:33

Ik ben heel tevreden hoor met Pink, blijft zeker twee weken zitten bij mij. Het is dat mijn nagels zo hard groeien anders kon ik er bijna 3 weken mee doen.

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 13:19

LadyMadonna schreef:
Ik denk dat het probleem bij pink niet perse aan de kwaliteit ligt, maar dat het een merk is dat zich richt op de consument.
Veel mensen verdiepen zich er niet in, lezen de gebruiksaanwijzing niet, doen geen prep, kwakken een paar dikke lagen erop, en zijn dan verbaasd dat het eraf komt....

Kusvoorjou: ik zie met name op de pink en middelvinger dat de gel terug getrokken is en dus niet goed geseald is. Mooie kleuren!

Ja dat zag ik ook vanochtend toen ik wakker werd. Hoe kan ik dit de volgende keer voorkomen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 13:21

Goed sealen en niet te lang wachten voor je de lamp in gaat. Als je sealen lastig vind kan je het vinger voor vinger doen.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:43

Bij lakjes die terugtrekken of snel naar de zijkant zakken doe ik mijn nagels altijd direct na het lakken een paar seconde onder de lamp. Als de rest van mijn vingers van die hand dan ook gelakt zijn hard ik ze volgens de voorgeschreven tijd uit.

Oké heel vaag verhaal, hoop dat je het begrijpt :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 15:35

Oftewel, flash curen :j ;)