Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kusvoorjou schreef:Waar lees je die negatieve reacties dan? Over pink gellac? Want ik lees alleen maar juist hele goede. Op de site (logisch) maar ook daar buiten! We gaan het zien! Het zit er op, en ben benieuwd hoe lang het blijft.
Jullie nog een goede site voor cleaner met van die pluis vrije doekjes? Zo'n dikke grote rol bijvoorbeeld?
En weet iemand nog een goede base? Stel deze is toch niet fijn? Ik heb wel primer gebruikt op vinger toppen..
Ik zou morgen even een foto maken bij dag licht, van mij resultaat met de pink gel lac.
Limoen schreef:Bij mij is m'n vorige ronde Pink Gellac eindelijk bijna 5 weken blijven zitten! Daarvoor bleef het ook maar niet zitten.. nu eergisteren net een nieuwe kleur erop gedaan, ben benieuwd wat dit nu gaat doen.
LadyMadonna schreef:Ik denk dat het probleem bij pink niet perse aan de kwaliteit ligt, maar dat het een merk is dat zich richt op de consument.
Veel mensen verdiepen zich er niet in, lezen de gebruiksaanwijzing niet, doen geen prep, kwakken een paar dikke lagen erop, en zijn dan verbaasd dat het eraf komt....
Kusvoorjou: ik zie met name op de pink en middelvinger dat de gel terug getrokken is en dus niet goed geseald is. Mooie kleuren!