Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
TessaVB schreef:Mij mag je ook een PB sturen hoor!
Ik heb vandaag contact gehad met Shennaki (tenminste, iemand die die pagina beheerd).. maar ik mag geen ontwerp aanleveren dat zij er verder naar gaat kijken, of er wat beter kan of niet. Het is dus: Zelf ontwerpen en zij kopieert hem op mijn huid (maar dat kan elke shop doen zeiden ze, hebben ze natuurlijk gelijk in) of Shennaki ontwerpt hem helemaal zelf. Samen tot een ontwerp komen doen ze dus niet. Dus maar weer op zoek naar een andere shop! Gedoe gedoe..
Blue_flower schreef:Tessa: Wat vervelend dat je geen artiest kan vinden. Voor op een tattoo convention is die zeker te groot? Anders kon je wellicht daar een geschikt iemand vinden.
Nagini schreef:TessaVB schreef:Mij mag je ook een PB sturen hoor!
Ik heb vandaag contact gehad met Shennaki (tenminste, iemand die die pagina beheerd).. maar ik mag geen ontwerp aanleveren dat zij er verder naar gaat kijken, of er wat beter kan of niet. Het is dus: Zelf ontwerpen en zij kopieert hem op mijn huid (maar dat kan elke shop doen zeiden ze, hebben ze natuurlijk gelijk in) of Shennaki ontwerpt hem helemaal zelf. Samen tot een ontwerp komen doen ze dus niet. Dus maar weer op zoek naar een andere shop! Gedoe gedoe..
Dat vind ik echt een beetje vreemd om eerlijk te zijn.
Kijk, ik snap best dat je geen plakplaatje wilt tattoeeren maar als iemand duidelijk GOED kan tekenen en zijn idee kan overbrengen dan kan dat toch best een samenwerking zijn.
Weird.
TessaVB schreef:Mij mag je ook een PB sturen hoor!
Banjer schreef:Tessa: ik weet niet hoe ver je bereid bent om te reizen voor een tattoo... maar als Weert te doen is, dan kan je altijd eens contact opnemen met Marsha (ze komt deze week terug van vakantie)...