[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_flower

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 16:33

Tessa: Wat vervelend dat je geen artiest kan vinden. Voor op een tattoo convention is die zeker te groot? Anders kon je wellicht daar een geschikt iemand vinden.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 17:21

TessaVB schreef:
Mij mag je ook een PB sturen hoor!

Ik heb vandaag contact gehad met Shennaki (tenminste, iemand die die pagina beheerd).. maar ik mag geen ontwerp aanleveren dat zij er verder naar gaat kijken, of er wat beter kan of niet. Het is dus: Zelf ontwerpen en zij kopieert hem op mijn huid (maar dat kan elke shop doen zeiden ze, hebben ze natuurlijk gelijk in) of Shennaki ontwerpt hem helemaal zelf. Samen tot een ontwerp komen doen ze dus niet. Dus maar weer op zoek naar een andere shop! Gedoe gedoe..

Dat vind ik echt een beetje vreemd om eerlijk te zijn. :')

Kijk, ik snap best dat je geen plakplaatje wilt tattoeeren maar als iemand duidelijk GOED kan tekenen en zijn idee kan overbrengen dan kan dat toch best een samenwerking zijn.
Weird.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 17:27

Blue_flower schreef:
Tessa: Wat vervelend dat je geen artiest kan vinden. Voor op een tattoo convention is die zeker te groot? Anders kon je wellicht daar een geschikt iemand vinden.

Ja, ik zag net de Amsterdam Tattoo Conventie langskomen, dus ik ga is even neuzen. :D

Nagini schreef:
TessaVB schreef:

Ik heb vandaag contact gehad met Shennaki (tenminste, iemand die die pagina beheerd).. maar ik mag geen ontwerp aanleveren dat zij er verder naar gaat kijken, of er wat beter kan of niet. Het is dus: Zelf ontwerpen en zij kopieert hem op mijn huid (maar dat kan elke shop doen zeiden ze, hebben ze natuurlijk gelijk in) of Shennaki ontwerpt hem helemaal zelf. Samen tot een ontwerp komen doen ze dus niet. Dus maar weer op zoek naar een andere shop! Gedoe gedoe..

Dat vind ik echt een beetje vreemd om eerlijk te zijn. :')

Kijk, ik snap best dat je geen plakplaatje wilt tattoeeren maar als iemand duidelijk GOED kan tekenen en zijn idee kan overbrengen dan kan dat toch best een samenwerking zijn.
Weird.

Ja, dat vond ik ook. Ik ontwerp zelf ook, dus vind het vet kicken dat ik m'n eigen tattoo's kan ontwerpen. Maar ik wil ook feedback van de artiest hebben, omdat ik niet weet wat wel mooi/niet mooi is, of wat helemaal niet kan qua tatoeage. Zodat het ontwerp alleen maar mooier wordt, want ik heb verder geen tatoeëerkennis. Maar dat mag dus niet! Nou, dan zoek ik wel lekker verder. :+

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 17:29

Tessa: ik weet niet hoe ver je bereid bent om te reizen voor een tattoo... maar als Weert te doen is, dan kan je altijd eens contact opnemen met Marsha (ze komt deze week terug van vakantie)... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 17:30

Tsja vind Shennaki wel meer van die vreemde trekjes hebben als ik het zo allemaal lees... Eigen interpretatie etc oké, maar die tatoeage staat verdorie de rest van je leven op je lijf. Dan wil ik wel inspraak hebben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:08

TessaVB schreef:

Dat vind ik nou raar, het is juist meestal toch in overleg? Ik vind dit echt geen service hoor.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:10

... Lastig zo te beoordelen ... Het zal haar manier van werken wel zijn gok ik?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:13

Banjer schreef:
Tessa: ik weet niet hoe ver je bereid bent om te reizen voor een tattoo... maar als Weert te doen is, dan kan je altijd eens contact opnemen met Marsha (ze komt deze week terug van vakantie)... :)

Oh, die ga ik is even opzoeken. Heb vaak haar naam gelezen hier, maar nog nooit écht haar portfolio bekeken!

Ja, ik vind het ook jammer! Heb uiteindelijk nog gevraagd of het niet mogelijk is dat ik dan het lijnwerk aanlever en zij de kleuren doet, maar toen kreeg ik een heel bot antwoord terug. Nadat ik daar weer op reageerde met een nieuw idee (samen eerst ontwerp bekijken, en dan overleggen) heb ik geen antwoord meer gehad. :')

Kwam net deze gast tegen, die maakt ook vette dingen! https://www.facebook.com/JulesBlomenTattoos

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:21

Sorry als ik mensen tegen hun schenen stoot, maar ik weet iig waar ik niet heen moet :P
Jules heeft idd hele mooie dingen :j , Joey weet ze wel uit te zoeken haha.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:49

Wat gek Tessa! Ik heb dan wel niet zelf een ontwerp aangeleverd, maar vond de samenwerking met haar wel heel fijn! Ze heeft het nog mooier gemaakt dan ik had verwacht.

Snap wel dat je je er niet zo goed bij voelt. Wel heel jammer, had vast iets moois kunnen worden.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:43

Tessa: www.pointblanktattoo.nl ik ben fan... Ik woon zelf bovenin de prov. Groningen en ik heb het er graag voor over om (met de trein) naar Limburg af te reizen :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:10

Die ervaring heb ik ook totaal niet met shennaki. Ben naar de shop gegaan met mijn ideeën, en samen zijn we tot een bepaald idee gekomen. Zal waarschijnlijk het ontwerp op de dag zelf pas zien, maar als ik er niet mee eens ben mag ze hem aanpassen en kom ik een andere dag wel terug.
Maar moet daar nog even contact over hebben.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 00:17

Nessa, maar jij had een idee, Tessa al een hele tekening..

Tessa, ook ik raad marsh aan, ik heb altijd een basis ontwerp aangeleverd en dat heeft zij omgetoverd tot kunst :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 00:21

Marsha is goed, maar ik weet niet zo of haar stijl bij dat van Tessa past. Is toch een hele andere tak van sport :)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 06:41

Ik heb d'r werk bekeken, en ze is idd heel strak! Maar inderdaad, ik weet niet of ze mijn stijl zou kunnen/willen doen. Ik wacht even de reactie af van die Jules Blomen. Kreeg direct een automatische mail terug dat het door de drukte af en toe wat langer kan duren tot ik een reactie krijg. Ik ben tevree! haha

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:04

Ik kwam deze tegen :D Geweldig.

Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:30

This isn’t helping :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:33

Hahaha. Jij moet zeker op de pijnlijkste plek. Hahaha.
Agerm...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:34

Sternum.

Guys, I’m scared now :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:42

You sould be scared. :D

Misschien valt het mee joh.
En bedenk dat je maar een uur(of 2?) pijn hebt, maar je verdere leven een mooie tattoo.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:46

....... Jaaaa :+ Nog steeds niet helemaal overtuigd hahaha. Vriendin van me gaat mee die ook zelf tattoo’s heeft dus ben blij dat ik soort van comfort heb maar omg, help hahahaha.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:00

UhNee schreef:
http://www.vice.com/nl/video/thuisprikkers
Ik laat m'n tattoo bij Erik zetten denk ik! :+

'Een tattoo van 50 euro is gewoon te duur voor mensen!' Tuurlijk, wat een wereldbedrag, dan zou ik hem liever door hem voor een tientje laten zetten, want het resultaat is gewoon hetzelfde. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:11

UhNee schreef:
http://www.vice.com/nl/video/thuisprikkers
Ik laat m'n tattoo bij Erik zetten denk ik! :+

Haha blijft lachen dit. Maar bizar he dat hij daar mee tevreden kan zijn. Het is toch gewoon harstikke lelijk, hoe kan het dat hij dat niet ziet? En mensen die bij hem komen?

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:35

Jeetje... ik heb echt met open mond zitten kijken! Wat een vreselijke tattoo's zetten die thuis tatoeëerders zeg :o en dat die mensen dat serieus mooi vinden ook!