ik heb ook de essence stempels.. maar idd ook gemerkt dat konad 10000X beter werkt. binnenkort ns investering in een konad lakje.
AvWShots
Geplaatst: 11-02-14 02:29
Konad werkt idd veeeeeeel beter, al moet ik zeggen dat het lakje(wit) en de stempel van action verbazend goed werkt! Plate durf ik niet te zeggen, maar voor die 1 euro nog wat is dat best het proberen waard. Lakje wat er bij zit is wel echt inimini. Vooral het schrappertje van de action ben ik fan van. Deze is helemaal plastic ipv met een ijzeren schrap stukje en zo krijg je geen krassen op je Plate:) ( ja met oud pasje kan ook, maar dit werkt toch net even fijner). Voor degene die het willen proberen is het een idee om het action setje te nemen voor het lakje +stempel+ schrapper en een Konad Plate te bestellen. Scheelt toch best wat. Met alles van Konad ben je bijna 15euro kwijt. Met genoemde action/Konad combinatie maar 6euro.
Anoniem
Geplaatst: 11-02-14 10:01
Als je de stempel van de Essence set wat opruwt met een vijl, doet hij het al een stuk beter.
Heb al weer een Zoya Pixie Dust, maar deze is zo mooi Zoya Chyna
LadyMadonna
Geplaatst: 11-02-14 10:02
Krassen op je plate geven niet, die zijn niet diep genoeg dat er lak in gaat zitten. Daarnaast moet je je schraper ook niet met kracht gebruiken
Heeft een van jullie wel eens geprobeerd om met gewone ngellak over gellak heen te stempelen? Ik heb net een setje om te stempelen gekocht bij de Action (met dank aan dit topic ). Eigenlijk voor mijn dochterje, maar ik kon het niet laten om ook bij mezelf te proberen. Nu heb ik nog perfect zittende gellak op, dus incl topcoat. De stempel pakt hier totaal niet op. Ik vind dat niet onlogisch gezien de gladde toplaag, maar misschien dat het sowieso wel niet op gellak pakt?
Hmm, dan doe ik vast iets fout. Ik heb het net ook met een gellakje gedaan en hoewel die prima op de stempel zat, plakt hij absoluut niet aan mijn nagel. Volgende keer zal ik het op de laatste kleurlaag proberen.
LadyMadonna
Geplaatst: 11-02-14 17:44
En als je het ergens anders op stempelt? Gewoon een stuk papier oid... Komt ie er dan wel af?
Auw Stef, ik weet hoe t voelt, op die manier scheuren/breken mijn beide duimnagels ook altijd eens in de zoveel tijd. Heel vervelend. Ik vijl dan altijd zo kort mogelijk, zodat het niet nog verder naar het midden doorscheurt omdat je je vrije rand weer ergens tegenaan stoot (ook al eens gehad namelijk, dat doet nog meer auw).
Mrijn
Geplaatst: 11-02-14 18:08
Autsj, dat doet vat zeer! Ik ben nog steeds erg blij met de theezakjmethode al ,oet ik er ook voor zorgen dat mijn nagel niet te lang wordt.
Ik heb net even gestempeld op een ruwer oppervlak (karton) en dat gaat prima. Ik wil nog een paar dagen met mijn gellak doen, maar zodra die gaat chippen ga ik los op mijn nagels
Pff wat zijn nagels ingewikkelt denk het stoten ik doe altijd zo raar en gevaarlijk breek ook vaak wat Ook maar eens een glasvijl en nagelriem olie kopen
Owh geen aanrader dus raad er wel iemand een bepaalde lekker ruikende nagelriem olie aan? Als ik slaag mag ik wss de XL gellak set van gellac kopen
Yv_
Geplaatst: 11-02-14 20:03
Ik hou van glasvijlen . Had die van Herome, maar die deed raar vijlen, beetje laagje voor laagje leek wel. Toen maar even geinvesteerd in een nieuwe, van koh, dat ding is werelds .
Ik kom weer even binnen vallen ik ben echt super blij met m'n sensationail set, maar ik heb maar 1 kleurtje. Ik heb nu dus geprobeerd om twee laagjes van die top/base coat te doen en daar overheen gewone nagellak, maar nu laat de gel laag samen met mijn nagellak los. Iemand tips hiervoor?
Even tussendoor, bij ons liggen de nieuwe essence en catrice collecties al in de winkel! Zitten echt gave lakjes tussen, veel leuker als ik had verwacht!
LadyMadonna
Geplaatst: 11-02-14 21:46
Anke98 schreef:
Owh geen aanrader dus raad er wel iemand een bepaalde lekker ruikende nagelriem olie aan? Als ik slaag mag ik wss de XL gellak set van gellac kopen
Hier lopen de kokos, aardbei en kers het hardst (en die kers vind ik echt goor, maarja, ik hou niet van kers )