Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Greetje63 schreef:Kan dat niet komen omdat je veel meer moet stabiliseren wanneer je offroad loopt? Weet het niet hoor.. jij maakt nogal wat meer kilometers dan ikJa bij mij voelde het ook goed in de winkel, ook tijdens de eerste keer uitproberen in het bos. Maar twee dagen later had ik wel last van mijn achillespezen, iets wat ik nog nooit gehad heb. En iets wat ondanks gewoon doortrainen op mijn gewone schoenen ook weer is verdwenen. Dus ik moet ze voorzichtig nog een keer uit proberen. Maar ik durf nu niet zo kort voor de wedstrijd. Bovendien laat mijn programma dat 'even uitproberen'niet toe wat betreft soort trainingen.
Jolandaa_ schreef:Decathlon heeft prima dingen, H&M ook vind ikMooie schoenen! Kleding besteld bij decathlon, kost geen knoop
Inmiddels bij les 13, het gaat vooruit
Lundj schreef:Iemand die mij ook kan helpen met het vinden van een goede hardloopschoen?
Ik ben namelijk al een tijdje op zoek.
Ik loop nu op een schoen die niet helemaal voor het hardlopen bestemd is, half namelijk.
Ik draai mijn rechtervoet wat naar binnen, wat ik soms in mijn heup voel. Ik heb daar opzich nog niet veel last van.