[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:47

Mayflower_ schreef:
_Daniella: jammer dat je weer aangekomen was! Beetje laten gaan met pasen? :P
|( )

Nou valt opzich nog wel mee, ik kom alleen het laatste halfjaar echt super snel aan als ik iets meer ongezond eet.
Had een verjaardag van een vriendin, eerst samen gegeten, wraps met kip dus wel gezond.
Savonds wat chips op tafel en wat bladerdeeg hapjes etc en ja daar heb ik iets meer van genomen dan ik zou willen, maar niet zoveel zoals ik vroeger had gedaan.
1e paasdag lekker eten thuis, varkenshaas champignon roomsaus, gebakken champignons/ui etc gefrituurde aardappelschijfjes dat was dus iets ongezonder.
En volgende dag patat met pindasaus, ja dat was dus helemaal ongezond.

Dus dat is de reden, maar we gaan weer bezig om het er af te krijgen maar het gaat gewoon iedere keer moeilijker.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:48

SAKKIA schreef:
Jeps :j Zag jou idd ook al voorbij komen.

Moet ook wel een keer kunnen idd. Maar het wordt meestal heel laaaaaaaat en veel wijntjes :D Kan die nu ook wel even gebruiken hoor :o Hebben een inbraak gehad 4 weken geleden en ik ben vannacht voor het eerst alleen thuis :=

Ow wat heftig! Veel meegenomen? en hadden jullie het door?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:49

avaluna schreef:
@Sakkia: kan me wel voorstellen dat zoiets impact heeft, zo maar in je huis... :(:)

@Mootje: bedankt, wat lief <3 .

Tja, niet direct on-topic, maar toch wel reden van wat extra kilootjes :') , hahaha, ik maak zelden foto's, dus deze is al oud, eerste keer los op paard van mama, hier is ze 6 jaar :D

[ Afbeelding ]

aaaah!

SAKKIA

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:57

Geld, Iphones en sieraden en heel veel schade aan de opstal. Maar we waren niet thuis ;)
En daar zit nu ook net het probleem :+ Eigenlijk is dat hele slapen niet eens het probleem, maar wel het thuiskomen alleen. En zolang ik op de beneden verdieping blijf gaat alles best goed, tot ik naar boven moet, dan krijg ik de bibbers :o

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:59

Pfoe jongens met mij gaat het afvallen even niet zo goed,
heb het ongelooflijk druk maar dat wordt na woensdag minder dus dan gaan we er weer vol tegenaan :)

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:07

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:23

Bah sakkia, succes vanavond in je uppie! Ik zou ook griezelen!
Ava, leuke foto!
Liespower, kop op je kunt het!
Hier m'n appeltje al op en eigenlijk nog niet naar de snoepjes gekeken! Yeah!
Hopen dat ik dit gevoel vast kan houden tot 17 ur! :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:30

vriendin liet me net weten dat ze bij mij komt :+ Dus problem solved :j :+

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:01

Dat is fijn sakkia, veel plezier :D

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:25

Ow dat is fijn SAKKIA

Zo net mijn lunch op. 2 bb met smeer Roomkaas light, kipfilet en komkommer.. lekker fris.
Daarnaast nog een half bekertje yoghurt

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:27

Winner, wat fijn dat je toch nog bent afgevallen ondanks je mindere motivatie en minder goed opletten. Heb je misschien een gezondere levensstijl dan voorheen maar ben je je er nog niet echt van bewust?

Frummels, met zo'n mooi gezond gewicht is het heel lastig om nog af te vallen. Je sport veel en eet gezond schrijf je zelf, dus dan moet je echt op details gaan letten. En ik begrijp je volledig. Ik ben 1.80m lang en weeg 71.5 en vind mezelf ook nog steeds te dik, heb nog altijd 'lovehandles' (haat dat woord, maar zou het niet beter kunnen omschrijven), stevige bovenbenen en kuiten, armen, en kwabben bij mijn knieën :P Jij hebt een veel mooier figuur van de foto te zien, maar ik kan me voorstellen dat je er nog iets afwilt (al zal niemand dat met je eens zijn haha)

Fijn Sakkia, dat je niet alleen bent vanavond. Kan me voorstellen dat je bang bent :=

Daniella, ook die kilo's gaan er weer vanaf hoor! Dat zijn over het algemene snelle kilo's :) Die heb ik ook geregeld (na een weekend met een verjaardag oid) en die schrijf ik ook niet op (beetje valsspelen dus haha). Als je mijn agenda moet geloven gaat er elke week wel iets af, maar soms zitten er ook dagen dat er wat aan gaat, dan schrijf ik dat niet op hoor :P Tenzij het een week lang is, dan tel ik ze toch maar mee :')

Vanochtend mocht ik een ochtend proefdraaien in een hotel hier in het dorp. Ik had mijn nieuwe zwarte broek en blouse aangetrokken die ik 7 maanden geleden had gekocht.. Wat denk je? Echt veel te groot. Broek maat 44 zakt zo van mijn kont af. Heb er maar een riem op gedaan, maar het zag er echt niet uit. Die blouse trok ook nergens op, bah ik voelde me zo voor aap lopen...

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:29

Ja als het te klein is ziet het er niet leuk uit, maar als het te groot is ook zeker niet. gaat zo flubberen enz

Arienette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 13:09

Verder niks toe te voegen, maaaaar -10! *\o/*

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 13:12

@Karin, hij sluit niet meer mooi aan bij mij.
@Arienette, super!!!! *\o/*

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 13:13

Goedzo Arienette

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 13:41

Lekker Karin!
Dais, frummels zette een foto erop van toen ze 63 woog en weegt nu 72 (als ik mij niet vergis) dus ze wil terug naar de 65, denk dat je verkeerd gelezen hebt :)
Eigenlijk wel fijn dat je kleding te groot is geworden toch? :D
Alleen jammer dat je je zo voor aap vond lopen, ik ken het probleem, ben nu mijn te grote broeken op nt dragen en vind het eigenlijk niet uitzien maar wil nog geen nieuwe kopen :') heb 2 broeken die zitten wel goed!
Arienette, super zeg!!!

Hier lekker aan de yoghurt en heb toenstraks nog een peer gegeten :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:17

Nomnomnom, lekker aan de havermout :D
Afbeelding

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:22

Oeh ook lekker! Smakelijk :P

Arienette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:24

haha het ziet er een beetje uit alsof het al een keer gegeten is en... maargoed dat doet mijn risotto ook meestal en toch erg lekker!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:27

Lijkt mij nou echt niet lekker hhihi

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:07

Nou, mij wel hoor. :P
Ik heb niet echt heel gezond gegeten vandaag maar ja.

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:26

Ik ben echt niet van de havermout..vind het knap als mensen dat weg krijgen :P

Wat betreft de nachtdiensten..ik moet echt even kijken hoe ik die door ga komen zonder al te veel slechte dingen te eten..Ik heb wel een pittige baan dus wat extra's eten zal niet veel uitmaken zolang het geen snoep is :P Veel koekjes op het werk altijd..

Arienette, goedzo 10 kilo eraf! Lekker hoor..
Winner, toch fijn dat je blijft afvallen! Goed in je vel zitten is ook heel belangrijk!

En de rest ben ik kwijt :P Vanavond ga ik shoarma eten..misschien dat ik er nog een salade bij maak zodat ik eerder vol zit..

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:28

@Bonjoy, heb je het recept?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:34

Bah. Ik heb me verloren in een vreetbui :( Na mijn ontbijt om half 7 pas weer om half 1 kunnen eten i.v.m. tentamen ennn toen stopte de honger niet. Gelukkig waren het 'maar' veel te veel crackers i.p.v. koekjes o.i.d. maar ik kan mezelf nu wel voor mijn kop slaan :')

Ik dacht ik deel het even, toegeven is de eerste stap he :')
Vriendin komt zo en dan gaan we een uurtje wandelen, mezelf vanavond daarnaast nog maar even in een extra uurtje sport voorzien denk ik zo.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 16:06

_Tarzan schreef:
Lekker Karin!
Dais, frummels zette een foto erop van toen ze 63 woog en weegt nu 72 (als ik mij niet vergis) dus ze wil terug naar de 65, denk dat je verkeerd gelezen hebt :)
Eigenlijk wel fijn dat je kleding te groot is geworden toch? :D
Alleen jammer dat je je zo voor aap vond lopen, ik ken het probleem, ben nu mijn te grote broeken op nt dragen en vind het eigenlijk niet uitzien maar wil nog geen nieuwe kopen :') heb 2 broeken die zitten wel goed!
Arienette, super zeg!!!

Hier lekker aan de yoghurt en heb toenstraks nog een peer gegeten :D

Ohh sorry, vergeten erbij te zetten maar ik doelde op de foto in d'r profiel :j

En ja, ik zou graag nieuwe kleding willen kopen, maar ik ben nog niet 'klaar' en mijn broek van een paar maanden terug past eigenlijk ook al niet meer. Mijn moeder en zus zijn er heel blij mee maar mijn portemonnee niet zo. Mijn moeder is wel zo lief dat zij mijn broek overneemt en ik een nieuwe krijg van haar :o Moet er alleen nog wel eens om haha.

Negerzoen, goed dat je het deelt! Ontkennen/wegstoppen is erger denk ik := Gelukkig blijft de schade beperkt als het om krackers gaat :) En met wandelen en sporten is dat zo weer weg hoor :j

Bonjoy, daar kan ik nou niet wild van worden :')

Arienette, super!!! *\o/*