[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JamieShanin

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:42

Ik heb die van kiss om mijn rode haartjes iets meer pit te geven en die blijft wel heel lang goed ik hoef echt maar om de 3 a 4 maanden weer ff bij te werken.

Nou zelfs mijn vriend vond het goed als ik weer korte haartjes doe! dus ik ga na mei mn haren dr af!
Weet iemand een goede kapper in Arnhem die echt naar het vorm van het gezicht kijkt etc?
Kinki kappers?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:57

Eigenlijk horen alle kapsters naar de vorm van het gezicht te kijken 8)7

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:03

Mijn ex vind kort haar juist heel erg mooi!! :D

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:54

Ik krijg van jongens ook altijd te horen dat lang haar mooier is.. Maar ik hou het voorlopig mooi bij kort, dat past veel beter bij mijn gezicht vind ik.

Gisteren weer naar de kapper geweest voor de puntjes, het was zo droog :j. Het begint ook weer te kriebelen om het rood te verven, maar het mag niet van mezelf. Want straks als het weer rood is, wil ik het weer bruin en zo blijf ik bezig haha.

Ik gebruik nu wel een koperkleurige Colour Boost en dat werkt ook goed, mijn haar heeft daarna echt weer een mooie rode gloed. Maar ja, nog niet rood genoeg vind ik O:).

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:07

ik ben nu koperkleurig en twijfel of ik er nog een ontkleuring overheen doe in de hoop dat t nog wat minder oranje wordt of dat ik t maar zo laat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:28

Ik zou noooit door een jongen laten bepalen hoe ik mijn haar heb. Ga dat ook echt niet van tevoren vragen of melden := Als ik mijn haar eraf wil knippen gaat mijn haar eraf, punt uit. Mijn laatste ex vond tattoo's ook afgrijselijk.. Heb hem mooi meegesleept toen ik een grote op mijn rug ging laten zetten.

Ik vind lang haar bij mezelf mooier en vrouwelijker staan, maar ik ken ook echt een hele hoop mensen die een stuk beter wegkomen met een korte bob of zelfs een pixie kapsel. Het ligt gewoon aan de vorm van je gezicht, en ergens ook wel aan die van je lichaam. Ik heb heel dik haar en als het lang is kleedt het mijn bovenlichaam ontzettend af (lijk dunner).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:25

Kort haar vind ik bij de ene mooier dan bij de ander. Ik ben er echt van overtuigt dat het aan je gezichtsvorm ligt.

Zaterdag ga ik weer naar de kapper voor m'n 'puntjes'. Ik twijfel of ik het tot op m'n schouders laat knippen of echt alleen de puntjes. Lang haar lijkt mij heel erg leuk, en met lang haar bedoel ik ook echt lang tot onder het midden van je rug. Alleen mijn haar wordt zó stijl, dat is niet leuk meer :n Als je op 'geplaatst' klikt bij mijn berichten staat er ook nog een foto tussen van mij met lang haar.
Tot op mijn schouders knippen, tja het is behoorlijk impulsief moet ik zeggen maar ik krijg het niet meer uit m'n hoofd O:)

Alleen ben ik bang dat ik er spijt van krijg, haar groeit wel weer aan. Maar ik wil niet dat het zo 'saai' of onverzorgd gaat staan. Daar ben ik best bang voor. & ik wil niet dat het mijn gezicht dik maakt om eerlijk te zijn.

Nu is het zo:
Afbeelding

En ik heb 1 pluk op ongeveer de lengte waarop ik het dan zou afknippen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WQLE8F7W-D.jpg
Zo hebben jullie een beetje een idee.

Heeft iemand een idee wat het leukste gaat staan? Ik twijfel zó erg -O-

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:27

Ik denk dat het leuk staat! Nu is het wat dun aan de onderkant, dan oogt het gelijk een stuk dikker denk ik. :j

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:31

Hey! Ik kom hier zo maar even binnen vallen, maar misschien dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb heel dun, steil en lang haar. Nu vind ik het prachtig, zo lang. Maar de punten worden erg snel dood, en het valt regelmatig heel erg sluik en plat.
Dus nu denk ik er over na om het toch iets korter te knippen, maar ik weet niet wat ik wil, en ik ben bang dat ik spijt krijg _O-
Ik wil het sowieso nog vast kunnen in een staart en het liefst ook nog in een knot.

Afbeelding
Afbeelding

Iemand ideeën? Tips? Wat absoluut niet doen? Inspiratie? :))

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:59

Kristel Bell coupje? :*

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 19:06

Als je nu al denkt dat je spijt krijgt en eigenlijk ook gek op de lengte bent zou ik echt er niet veel af laten knippen.
Ik ben 2 jaar terug van zeker zo lang als jou naar kort gegaan , in een opwelling, omdat ik het ff beu was.
Maar god wat had en heb ik spijt gehad.
Ook nog zo dom geweest om van blond naar compleet zwart te gaan dus nu 2 jaar later ben ik terug blond maar is mijn haar nog maar net tot mijn schouders.
Blij als een klein kind dat het weer langer begint te worden ;)

Eraf is weg, en duurt zo lang voor het terug is , althans bij mij.
Laatst bijgewerkt door _Inge op 19-03-15 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 19:12

Haha Simone wat heb jij voor een ava joh _O-

Hmm dat is ook wel zo, maar het model/de lengte van nu zit gewoon niet mooi. Nou, het eerste half uur na het fohnen zit het goed en daarna niet meer.
Ik wil geen drastische lengte er af gaan knippen, dus niet meteen naar een pixie cut ofzo :))
Groeien gaat wel redelijk snel gelukkig.

Ik twijfel al een tijd hoor, maar nu ben ik inmiddels wel op het punt dat ik het aandurf om er iets aan te veranderen.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 19:16

Geen haat op de ava! :=
Je kan natuurlijk ook lengte houden en dan een pony of zo laten knippen. :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 19:27

Meisje met de lange haren (te lui om naar je naam te scrollen O:) ) ik wilde eerst roepen: Laagjes! Maar daar wordt het alleen maar dunner van denk ik.. Misschien een leuke pony laten knippen zoals Simone met de leuke anti-haat ava zegt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 19:53

Sem_ schreef:
Ik denk dat het leuk staat! Nu is het wat dun aan de onderkant, dan oogt het gelijk een stuk dikker denk ik. :j

Ja klopt, er zaten ooit laagjes in maar nu lijkt het af en toe net op een verrotte extension vanaf de achterkant gezien :')
Ik denk dat ik het maar gewoon ga doen, anders weet ik nooit of ik er spijt van krijg! Spannend...

Als iemand nog iets anders in gedachte heeft oid laat het me dan weten :D

---

xSannee, mooi haar!! Korter knippen kan wel, maar dan duurt het wel weer een tijdje voor het zo lang is. Persoonlijk zou ik het zonde vinden. Maar het groeit toch wel weer aan, dus misschien een keer dapper zijn en er toch een stukje van af knippen?

jwl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 19:55

lob!
Oftewel long bob
Een boblijn maar dan net over je schouders, helemaal Hot en ik hou van de good old bob :)

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:30

Je kan het altijd proberen xSannee!
Ik had nog langer haar dan jij nu hebt, en heb het tot korter dan mijn schouders afgeknipt, 2 zomers geleden (dus niet afgelopen, maar die daarvoor) om te doneren.
Was wel erg kort en had er spijt van.
Gelukkig is het ondertussen alweer ruim over mijn schouders en ben ik er weer blij mee :)

Ik vind zelf schouderlengte heel leuk, was alleen jammer dat de kapper dus mijn eisen over haar schouder gooide.. want het was geen schouderlengte.

Je moet dus vooral de kapper goed bevelen!

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 00:08

Oeps ik lees net op de site van kika dat je haar niet geverfd mag zijn... het is al wel een tijd geleden geverfd dus ik ga morgen langs de kapper om te vragen of mijn haar wel geschikt is anders laat ik het nog langer groeien.

xSanne@ ik denk dat als jij het tot net over je schouders (de moderne lange boblijn) laat knippen dat dit jou wel heel goed staat. Maar als je zegt dat je zo snel dooie punten krijgt vind ik het lastig te zeggen of het ook verstandig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 00:17

Om je haar te doneren moet er echt geen spoortje verf in zitten, dus dan moet het uitgegroeid zijn.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 00:24

Je kunt het ook aan andere organisaties doneren. Er zijn er ook die geverfd haar geen probleem vinden. :)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 00:45

Nee het is niet uitgegroeid het is 4maanden geleden geverfd....
Ik ga er morgen wel eventjes lang om te vragen hoe of wat, aangezien dat mijn haar de vorige keer dat ik het doneerde ook geverfd was maar het toen geen probleem was.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 00:45

Frummels schreef:
Je kunt het ook aan andere organisaties doneren. Er zijn er ook die geverfd haar geen probleem vinden. :)

+:)+ ik ga eens kijken

Ik wilde het juist graag voor kika doen voor de kinderen dus het klinkt misschien heel stom maar ik weet niet of ik het dan nog wil doen.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 08:40

Stichting haarwensen mag je wel geverfd haar doneren, dat wordt ook gebruikt voor pruiken voor kinderen :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 09:09

JamieShanin schreef:
Oeps ik lees net op de site van kika dat je haar niet geverfd mag zijn... het is al wel een tijd geleden geverfd dus ik ga morgen langs de kapper om te vragen of mijn haar wel geschikt is anders laat ik het nog langer groeien.

xSanne@ ik denk dat als jij het tot net over je schouders (de moderne lange boblijn) laat knippen dat dit jou wel heel goed staat. Maar als je zegt dat je zo snel dooie punten krijgt vind ik het lastig te zeggen of het ook verstandig is.

Ja na nog wat rond gekeken te hebben zat ik daar inderdaad aan te denken.
Maar wat betreft die dooie punten, wat zou dan wel verstandig zijn haha?

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:01

LisaaBloem schreef:
Stichting haarwensen mag je wel geverfd haar doneren, dat wordt ook gebruikt voor pruiken voor kinderen :)

nee dat mag niet ;) stichting haarwensen is onderdeel van kika ;)
Afbeelding