Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Het begint ook weer te kriebelen om het rood te verven, maar het mag niet van mezelf. Want straks als het weer rood is, wil ik het weer bruin en zo blijf ik bezig haha.
.
Als ik mijn haar eraf wil knippen gaat mijn haar eraf, punt uit. Mijn laatste ex vond tattoo's ook afgrijselijk.. Heb hem mooi meegesleept toen ik een grote op mijn rug ging laten zetten.
Als je op 'geplaatst' klikt bij mijn berichten staat er ook nog een foto tussen van mij met lang haar.

) ik wilde eerst roepen: Laagjes! Maar daar wordt het alleen maar dunner van denk ik.. Misschien een leuke pony laten knippen zoals Simone met de leuke anti-haat ava zegt
Sem_ schreef:Ik denk dat het leuk staat! Nu is het wat dun aan de onderkant, dan oogt het gelijk een stuk dikker denk ik.

JamieShanin schreef:Oeps ik lees net op de site van kika dat je haar niet geverfd mag zijn... het is al wel een tijd geleden geverfd dus ik ga morgen langs de kapper om te vragen of mijn haar wel geschikt is anders laat ik het nog langer groeien.
xSanne@ ik denk dat als jij het tot net over je schouders (de moderne lange boblijn) laat knippen dat dit jou wel heel goed staat. Maar als je zegt dat je zo snel dooie punten krijgt vind ik het lastig te zeggen of het ook verstandig is.