Wat een heerlijk fietsweer he dames? Wij hebben vandaag een rondje van 90km gedaan. Zo lekker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauraennala schreef:Oh inderdaad, de mondkapjes op het pondje.. Had ik helemaal geen erg in. Zou dat moeten in de buitenlucht?
Susan, ik gebruik eigenlijk altijd T9 om te smeren. Squirt lube is een wax. Heb van een ander merk een tijdje een wax gebruikt, maar was niet heel enthousiast, ketting leek continu te droog (en klonk ook zo..). T9 is een soort combinatie van smeermiddelen waardoor het ook geen/weinig vuil aantrek, maar wel heel goed smeert.
Susan88 schreef:@Laura, dan is Interflon waarschijnlijk vergelijkbaar met T9. Interflon is een sponsor van onze vereniging. Aangezien het best duur spul is gebruik ik het voornamelijk voor mijn MTB in de winter. Trekt minder vuil aan en je kunt het heel precies aanbrengen (spuitbus met zo'n steeltje). Als het wat minder prijzig zou zijn zou ik het voor alles gebruiken![]()
@Anne, haha herkenbaar. Fietsen is helaas niet de goedkoopste sport. Fiets aanschaffen is één ding, maar daarna blijf je bezig met onderdelen vervangen (ketting, cassette, banden, remblokken etc).