Echt waanzinnig mooie bergplaatjes en avonturenpaadjes op de laatste paar bladzijdes Maar Nederland (en Duitsland) staat er ook mooi op. Lizard, ik vind die foto van onderaf van de bloemen echt heel leuk!
Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal! Maar gebaseerd op al jullie wandel avonturen zit het wel snor Hier is het momenteel gewoon echt heel druk dus het blijft een beetje bij de vaste rondjes met Speurneus en eigenlijk ook een beetje 'omdat het moet'. Dus niet echt foto's om hier te delen. Al stond ik laatst in het Deelerwoud ineens oog in oog met een das maar die was te snel weg (en Speurneus en ik te stuiterbal) om een foto te maken.
Maar, we zijn net terug van een mini-vakantie in België en daar zijn we naar de Plantentuin Meise geweest. Mocht iemand een keer in de omgeving van Brussel zijn en tijd hebben: echt een enorme aanrader! 92 hectare botanische tuin Tropische- en woestijn kas, maar vooral buiten een onwijs mooie tuin met echt hele oude bomen. Enorm van genoten!
Dit pad loopt langs een natuurherstel project om de oorspronkelijke loop van een beek terug te brengen. Was nu al een mooi pad, maar gaat dus alleen maar mooier worden!
Prachtig kassencomplex
Nieuw aangelegde 'eilandtuin' met moerassoorten en water cipressen. Het kasteel op de achtergrond is ook toegankelijk
Ik blijf op de achtergrond lekker genieten van al jullie foto's en hopelijk heb ik in het najaar/winter weer wat meer bij te dragen. En als alles loopt zoals het moet gaan, verhuizen we binnenkort dus dan heb ik weer nieuwe wandelingen om te ontdekken!
Ik kruip weer onder mijn steen, tot de volgende!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: Gisteren, 09:47
Prachtig allemaal! Vooral Athelas, erg mooi.
Boedjang een axolotl in je vijver? Ik dacht dat die alleen in een terrarium konden?
Ik vind de puber fase vooral erg vermakelijk. Het is gewoon komisch. Mijn man irriteert zich er enorm aan maar je moet er gewoon de humor van inzien. En Coco is uiteraard mee vandaag moet ik met haar samen op pad. Mijn man is een dagje terug naar huis ivm 1 van de paarden. Niet ideaal maar hij wilde er zelf bij zijn als de dierenarts vandaag kwam. Onze Haf loopt niet goed. Wilden we niet nog ruim anderhalve week laten staan zo.
shaddy82
Geplaatst: Gisteren, 10:13
Athelas wat prachtig en mooie foto's
Eelmo en Faringo ook mooie foto's gemaakt.
Beterschap voor je Haflinger SusanH, hopelijk valt het mee.
lizard
Geplaatst: Gisteren, 10:14
Faringo,ze zijn weer mooi.
Eelmo,dat ziet er wel heel mooi,en interessant uit!
Succes met d verhuizing.
Susan,dat is vervelend. Natuurlijk net in de vakantie.
Die opmerking moest niet in dit topic, stom zeg. Sorry!
gaucho
Geplaatst: Gisteren, 12:15
Leuk om weer ff wat van je te horen Eelmo.
Wij hebben onze laatste wandeldag er op zitten. Weersverwachting was heel slecht dus onze verwachting was dat we met veel regen over een saai grindpad het dal in zouden afdalen. Gelukkig trok het vanochtend vroeg open, en bleek de wandelroute heel afwisselend en mooi. Nu zitten we in de bus en regent het pijpenstelen, goed getimed dus.
Foto’s komen later want de upload werkt nog even niet mee.
Hé Eelmo, leuk je weer te zien! Mooie foto's allemaal vandaag; bergen, bloemen, ochtrmendzonnetje. Heel mooi. En beter weer dan gisteren
Ik ben vandaag ook lekker buiten geweest, rondje bos en buitengebied van 20km (hardgelopen).
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: Gisteren, 14:44
Jammer dat de reis er weer op zit gaucho.
Eelmo sorry je tuin helemaal gemist.
Wij hebben net echt heel slecht nieuws gehad. Hij heeft een hele ernstige vorm van hoefkatrolontsteking. Het is niet behandelbaar, op pijnstilling na. Wij zijn er kapot van.
Heb nog wel een rondje met de hond gelopen. Het is wisselvallig qua weer.