Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Coby schreef:Ik woon best afgelegen en zie overdag daardoor alleen maar mijn beeldscherm zo’n beetje en inderdaad deze periode zo binnen zitten is toch best deprimerend moet ik zeggen.
Maar alles voor het goede doel!
Ik denk persoonlijk dat de enige verzwaring de avondklok wordt en misschien het advies om niet meer bij elkaar op visite te gaan? Al moet ik wel zeggen dat ze gelukkig wel steeds minder praten in de advies vorm
Barbabientje schreef:Bloodymary schreef:Leuke afleidingsmanoeuvre van de Toeslagenaffaire ook dit. Met het oog op de aanstaande verkiezingen.
Ga je dit nu in elk corona topic zetten? Beetje triest wel.
Bloodymary schreef:Barbabientje schreef:Ga je dit nu in elk corona topic zetten? Beetje triest wel.
Nee, het was bedoeld voor het avondklok topic omdat het daar al over de politieke totstandkoming ging, maar ik had het per ongeluk hier geplaatst.
Maar ik begrijp dat er op Bokt weinig mensen zijn die geïnteresseerd zijn in politiek en hoe dingen tot stand komen. Excuses dus.
Bloodymary schreef:Barbabientje schreef:
Ga je dit nu in elk corona topic zetten? Beetje triest wel.
Nee, het was bedoeld voor het avondklok topic omdat het daar al over de politieke totstandkoming ging, maar ik had het per ongeluk hier geplaatst.
Maar ik begrijp dat er op Bokt weinig mensen zijn die geïnteresseerd zijn in politiek en hoe dingen tot stand komen. Excuses dus.
MoniqueT schreef:Het is nu 15 graden ja, we hebben het vreselijk koud gehad. Maar ok, zeiken mag dus alleen als het koud is.
Echwel schreef:MoniqueT schreef:Het is nu 15 graden ja, we hebben het vreselijk koud gehad. Maar ok, zeiken mag dus alleen als het koud is.
Nee hoor ook bij jullie valt het niet mee...
Het zijn ook daar denk ik korte dagen
Nou effe positief ik heb aankomende kerst en oud en nieuw een afspraak gemaakt met nichtje uit Genève om naar Valencia te gaan
purny schreef:Bloodymary schreef:Leuke afleidingsmanoeuvre van de Toeslagenaffaire ook dit. Met het oog op de aanstaande verkiezingen.
Rutte gaat alleen maar stemmen krijgen op corona vlak. Wat hij in het verleden heeft gedaan word vergeten
Bloodymary schreef:Via een ingewijde hoor ik dat de NS vanaf donderdag op halve kracht gaat rijden. Wellicht een aanwijzing dat er ook reisbeperkingen komen?
Pandora2 schreef:Bij Monique en HC weet ik niet, maar Madrid een halve meter sneeuw en -16....dat zijn ook geen feesttemperaturen om in den hof te gaan werken
Bloodymary schreef:Via een ingewijde hoor ik dat de NS vanaf donderdag op halve kracht gaat rijden. Wellicht een aanwijzing dat er ook reisbeperkingen komen?