Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Askja schreef:Van den Bossche vergelijkt vaccins met antibiotica: te veel gebruik zou resistentie (igv virus: een 'monster'mutatie) in de hand werken. Hij heeft eenzelfde kijk op de werking van het immuunsysteem als antivaxxers: virussen lekker rond laten gaan, dat versterkt het immuunsysteem, terwijl vaccineren het alleen maar verzwakt.
Overigens heeft Van den Bossche blijkbaar al sinds 1995 geen wetenschappelijke publicaties meer op zijn naam staan.
Zie bijv:
https://factcheck.afp.com/mass-covid-19 ... l-variants
Zebrastreep schreef:Ik heb ook nog wel een mooi verhaaltje. Een collega zei ja ik ben alleen tegen de vaccinaties ik heb filmpjes gezien dat mensen een magneet aan hun arm konden laten hangen na een vaccinatie.
Ik bood aan om het bij mij te proberen maar dat hoefde niet want het werkte niet bij elk vaccin.
Of met andere woorden je weet het niet
Zebrastreep schreef:Ik heb ook nog wel een mooi verhaaltje. Een collega zei ja ik ben alleen tegen de vaccinaties ik heb filmpjes gezien dat mensen een magneet aan hun arm konden laten hangen na een vaccinatie.
Ik bood aan om het bij mij te proberen maar dat hoefde niet want het werkte niet bij elk vaccin.
Pandora2 schreef:PTSS ? Daar heb ik hier in de nieuwsuitzendingen nog helemaal niks over gehoord.
Alhoewel het natuurlijk wel kan. De man is al van 1992 in dienst en heeft er best al veel buitenlandse missies opzitten.
In elk geval is het iemand met extreem-rechtse gedachten die ook op de lijst van OCAD staat.
Cer schreef:Pandora2 schreef:PTSS ? Daar heb ik hier in de nieuwsuitzendingen nog helemaal niks over gehoord.
Alhoewel het natuurlijk wel kan. De man is al van 1992 in dienst en heeft er best al veel buitenlandse missies opzitten.
In elk geval is het iemand met extreem-rechtse gedachten die ook op de lijst van OCAD staat.
Ik denk dat 538 de PTSS zelf verzonnen hebben... ik kan het ook niet vinden.. misschien baseerden ze het op de missies die hij gedaan heeft inderdaad..
Ik heb net wat artikelen zitten lezen, maar wel bijzonder hoe deze man op deze plek kon werken..
maar, ze hebben m nu nog niet toch?
nynke55 schreef:Pff, nu krijg ik zelfs gesponsorde advertenties op fb met belachelijke inhoud. 1 van een christelijke organisatie met dna van verschillende foetussen en gruwelijkheden en nu net 1 aan de inwoners van bunschoten-spakenburg dat 2/3 van de az gevaccineerden ziek worden van het vaccin. Alleen schrijven ze vaccin als Va**in.