Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik voel me zo erg beroerd en leef van koortsremmer naar koortsremmer (zonder dat loopt het op naar tegen de 40 graden, met nare hoofdpijn en draaierigheid, met is het houdbaar en kan ik wat "zinnigs" doen liggend) en bij gv is het ook geen "verkoudheidje" meer. We doen nu wedstrijd wie zich zieker voelt. Gelukkig redt mijn oude dametje zich met de tuin.
Er is een covid golfje bezig schijnt wat ik begrijp van de huisarts. Maar weinig mensen testen nog en lopen al snotterend en hoestend overal heen. Ze vrezen carnaval, herhaling van het begin
purny schreef:karuna schreef:Ik voel me zo erg beroerd en leef van koortsremmer naar koortsremmer (zonder dat loopt het op naar tegen de 40 graden, met nare hoofdpijn en draaierigheid, met is het houdbaar en kan ik wat "zinnigs" doen liggend) en bij gv is het ook geen "verkoudheidje" meer. We doen nu wedstrijd wie zich zieker voelt. Gelukkig redt mijn oude dametje zich met de tuin.
Er is een covid golfje bezig schijnt wat ik begrijp van de huisarts. Maar weinig mensen testen nog en lopen al snotterend en hoestend overal heen. Ze vrezen carnaval, herhaling van het begin
Kan misschien volgens jouw huisarts zo zijn maar ik heb nog geen enkele nieuws site hierover gehoord. Het enige wat ik heb gehoord is dat men voorzichtig moet zijn maar om nou over een begin van corona is wel erg bangmakerij
SusanH schreef:Ik heb begin dit jaar griep gehad, complcatie daarbij was bijholteontsteking en last van mijn rechteroor. Ik heb nu ook tinnitus in dat oor. Ik hoop zo dat het nog beter wordt dan dit want het is echt niet leuk.
conejo schreef:1 op de 8 mensen mensen die corona doormaken houden daar langdurig klachten aan over. Dat vind ik best veel. En kan je zeggen het is geen pretje. Ik heb dan niet een extreme vorm met niet meer mijn bed uit komen. Maar mijn oude leve. Bestaat niet meer en kan eigenlijk heel weinig nog en elke keer als ik maar minimaal te veel doe moet ik dat weer bekopen met 2 dagen bijna niks kunnen.
SusanH schreef:https://zorgkrant.nl/anders/16595-na-co ... oor-paniek nogmaals er zijn idd mensen die klachten houden, en dat is vreselijk heftig om mee te maken. Maar het overgrote deel herstelt ook als ze maanden met klachten kampen. De groep met long covid die niet lijkt te herstellen vooralsnog is geen 1 op 8, die is veel kleiner.
SusanH schreef:Ik bagatelliseer nergens de gevolgen die long covid kunnen hebben en zeg ook nergens dat het onschuldig is. Ik geloof ook echt wel dat 1 op de 8 mensen niet meteen klachtenvrij zijn. Dat is een grote groep. Maar niet iedereen van die 1 op de 8 is zodanig beperkt ook nog na 1 jaar dat ze niet meer kunnen werken. Die groep is veel kleiner. Nogmaals, dat is vreselijk als dit jou treft. Maar de overgrote meerderheid van de mensen die corona heeft gehad heeft geen restklachten en ook van de groep mensen met restklachten knapt de meerderheid op. Ook al duurt dat soms maanden.