Eigen nagels
Beetje een rare foto maar anders zag je mijn duim niet.
Fel roze ondergrond met een pearl topcoat.duim unicorn pigment ,over de kiki white builder normale topcoat.
Ringvinger pigment overwhite kiki, met pearltopcoat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eleionomae schreef:Shenavallie schreef:Wat een super gezellige kleuren! Op dit moment draag ik alleen de kleur van mijn acryl (Nail Perfect makeover peach) met een topcoat. Mensen denken dat het nagellak is, maar het is toch echt alleen maar acryl.
Heb je ook een foto?
En heerlijk zomers hierboven, ik hou er van
fleurtjeuh schreef:Ik heb ook een zomers setje
[ [url=m/6Dz6Ob.jpg]Afbeelding[/url] ]
mirtedl schreef:Wijslander schreef:Fijne vakantie mirtedl, gaat vast lukken met zulke zomerse nagels!
Dank!
Hopelijk blijven ze beetje zitten met veel zwemmen/snorkelen
Ik neem voor de zekerheid altijd een kleine lamp mee en base, kleur en top coat
Sourire schreef:Iemand hier ervaring met de lamp van Kiki? https://www.kikilondon.eu/collections/lamp-en-accessoires/products/deluxe-96w-led-lamp
96 watt doet mij wat heftig aan, maar is dat terecht?
Shenavallie schreef:Eleionomae schreef:
Heb je ook een foto?
En heerlijk zomers hierboven, ik hou er van
Het is dezelfde die ik eerder in dit topic heb gezet, maar hier een twee tal andere (ik ben niet zo goed in foto's maken met mijn telefoon, maar dit is van alle foto's de meest zichtbare).
[ [url=m/h0bTJL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/83cnOP.jpg]Afbeelding[/url] ]
F_Orumster schreef:Iemand tips om een natte look extra mat te maken? Ik heb nu van 2 merken matte top coats geprobeerd maar ze vallen altijd wat tegen hoe mat ze zijn. Kun je de kleurlaag bijvoorbeeld extra opbuffen?
Jester_ schreef:Mijn nagelstyliste deed altijd over de nog natte nagel acryl poeder strooien en dan onder de lamp drogen. Dan werden en bleven ze mooi mat