Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
AfricanLady schreef:Mijn volgende tattoo word op dit moment getekend.
Noet door een tattoo artiest maar iemand die zeer goede rekening en kan maken.
Wordt een met pokemon.
Pikachu op een lopen al zittend en de allereerste 3 starters eromheen.
Dinsdag krijg ik eerste opzet te zien.
Ben erg benieuwd
AfricanLady schreef:Mijn volgende tattoo word op dit moment getekend.
Wordt een met pokemon.
Ben erg benieuwd
Tinkerloos schreef:AfricanLady schreef:Mijn volgende tattoo word op dit moment getekend.
Wordt een met pokemon.
Ben erg benieuwd
Snap een beetje wat je bedoeld.
Pikachu met de drie gen 1 starters eromheen.
Maar zal Pikachu dan zitten, of lopen?
Eloya schreef:Ik had sanquin gevraagd waarom eigenlijk 6 maand wachten na tattoo, dit kreeg ik als antwoord
Sanquin: Mooie vraag, Iris! Ondanks dat de naald niet diep in de huid gaat bestaat er toch risico op bloedoverdraagbare aandoeningen, zoals hepatitis B, hepatitis C en hiv. Dezelfde naald wordt immers gebruikt bij meerdere klanten. De zes maanden wachttijd is gesteld op basis van de incubatieperiode van de deze aandoeningen. Groet, ^Simon
Maar bij mijn weten word 1 naald niet voor meerdere mensen gebruikt, niet bij de shops waar ik geweest ben tenminste. zou wat zijn, even de naald schoonmaken en hop zo in iemand anders doorprikken. hier zag ik dat elke keer een steriele naald gepakt werd na elke klant.
Lau schreef:Eloya schreef:Ik had sanquin gevraagd waarom eigenlijk 6 maand wachten na tattoo, dit kreeg ik als antwoord
Sanquin: Mooie vraag, Iris! Ondanks dat de naald niet diep in de huid gaat bestaat er toch risico op bloedoverdraagbare aandoeningen, zoals hepatitis B, hepatitis C en hiv. Dezelfde naald wordt immers gebruikt bij meerdere klanten. De zes maanden wachttijd is gesteld op basis van de incubatieperiode van de deze aandoeningen. Groet, ^Simon
Maar bij mijn weten word 1 naald niet voor meerdere mensen gebruikt, niet bij de shops waar ik geweest ben tenminste. zou wat zijn, even de naald schoonmaken en hop zo in iemand anders doorprikken. hier zag ik dat elke keer een steriele naald gepakt werd na elke klant.
Euh wat? 1 naald bij meerdere klanten dat heb ik echt nog nooit gezien. Dat mag toch ook helemaal niet van de Gezondheids keuring kom even niet meer op de naam. Die controleren daar toch super streng op? Ik kan mij alleen naar artiesten herinneren die de naald uit een nieuwe verpakking haalde.
Eloya schreef:Ik had sanquin gevraagd waarom eigenlijk 6 maand wachten na tattoo, dit kreeg ik als antwoord
idinn schreef:Vingers slijten heel erg lelijk af..
Wat sanquin betreft.. hoe controleren ze dat? Als jij naar een goede shop gaat, met goede hygiene zou je dus zelf gewoon kunnen beslissen eerder te doneren?