Emmaa_ schreef:Aight schreef:Die kaasbroodjes zijn lekker he marlinde!
Wow jouw BMR is echt hoog Emmaa, je lijstje klinkt wel echt heel erg goed. En brr die klachten klinken echt niet lekker, je weet wel wat de oorzaak is van die rugklachten? Niet dat je blijvende schade oploopt...
Mijn BMR nog maar eens nagerekend, en om gelijk te blijven mag ik +/- 1730 kcal eten, BMR ligt op 1450 (volgens verschillende sites), dus ik denk dat een doel van 1550 wel oke is per dag. En meer sporten natuurlijk om dat BMR een beetje omhoog te krikken
Kijk eens naar tdeecalculator.net. Die is volgens mijn fysio/PT zo'n beetje het meest betrouwbaar. En jep, hoog BMR. Maar ben ook 1.88 en weeg 114 dus is ook niet zo heel gek.
Bedankt! Deze vind ik inderdaad de meest duidelijke van alle site die ik tot dusver heb gezien!! BMR+PAL komt hier uit op 1734 en BMR alleen op 1445. Hij zegt dat ik voor afvallen 1234 kcal ''mag'' eten (500 minder per dag), maar dat vind ik te laag, dus hou het op 1550

Bulletproof koffie ook nog nooit van gehoord, maar in die discussie wil ik me ook niet mengen, maar wat doet het voor jou?