Supervixen schreef:Gaaf Gem, zo kom je steeds op nieuwe plekken of niet?
Klopt, ik moet die loopjes wel altijd goed voorbereiden met afstandmeten.nl, hoor! Het is niet altijd van "ik spring eraf en je ziet me op de volgende sluis weer". Soms ligt de sluis aan de verkeerde kant van het water en zijn er geen bruggen of is de weg over land gewoon niet te doen omdat je om allerlei bedrijventerreinen of havens heen moet lopen. Of loop je kilometers vlak langs een 100 km weg. Of is de afstand tussen de sluizen te groot, niet zo zeer qua te rennen kilometers, maar wel of ik weer op tijd bij het schip ben.... zij varen ook door en over het water is de weg meestal iets korter.
Ontherun: het wordt steeds leuker omdat ik de afstanden nu wat beter in de benen heb en ik me niet meer zo opgejaagd voel door het schip. Vorig jaar kreeg ik last van een lichte paniek als ze me inhaalden, maar inmiddels weet ik dat als ik een iets langere run plan met twee sluizen, hun wachttijd en schut-tijd langer is dan dat ik onderweg tijd verlies. Dus meestal ben ik iets eerder, of komen we ongeveer tegelijk aan op de afgesproken plek.
Ik heb me niet helemaal aan mijn doelstelling van de Boktrun gehouden, maar jullie moeten het er maar mee doen: 6,5 km vogeltjes kijken en benen losschudden. Dochter was mee rennen en ik moest elke keer stofzuigen omdat het eten haar te zwaar gevallen was. Dus veel lussen extra gerend.