Bedankt voor alle smeer tips! Ik heb de oude nu niet meer ingesmeerd omdat ie niet droog aanvoelt en ben benieuwd hoe het gaat met de bultjes die er in zitten. Denk dat hij te lang te vet is geweest als ik het zo lees. De hondenpootjes zijn nu eindelijk iets minder gevoelig dus die gaan ook goed. Jeeej!
Laatst bijgewerkt door maylotje op 07-12-16 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt
maylotje
Geplaatst: 07-12-16 16:45
Ik ben echt benieuwd Tessa!
TessaVB
Geplaatst: 07-12-16 16:51
Nou ik leef nog. Hele weekend flink ziek geweest maar ik moest en zou gaan. Dus hebben een iets kortere sessie gedaan van twee uurtjes, wat haar ook wel goed uitkwam want zij moest ook weg. Maar ik weet niet wat het was, maar het was echt een bitch vandaag. Was er zo klaar mee en toen ging ze m'n elleboog ook nog in.
Vooralsnog heeft mijn arm de vorm van een watermeloen en is groen op dit moment bruin en rood uitgeslagen, dus moeten jullie het even hiermee doen..
15 april ga ik naar blackbear voor een tattoo van een koedoe op mijn kuit als aandenken voor mijn prachtige reizen naar Afrika. Ik ben benieuwd hoe dat gaat voelen, is de kuit een gevoelige plek? Ja, ik weet dat het per persoon verschilt, maar ben nieuwsgierig naar ervaringen. Ontwerp wordt in deze stijl.
Kuit valt mee??? Ik vond het hell! Tot nu toe de pijnlijkste plek bij mij iig.
Yasmine
Geplaatst: 07-12-16 22:24
Ik vond mijn kuit erg goed meevallen! Heb lekker een uurtje Candy Crush zitten spelen Na een uur begon het wel wat te zeuren, maar toen was het gelukkig snel klaar.
Erg mooi die schorpioen! Dat lijntje maakt het helemaal af.
Supervixen
Geplaatst: 07-12-16 22:57
Wisselend dus.. dat dacht ik eigenlijk ook al
Ik heb al drie tattoos, twee op mijn schouderbladen en eentje op de binnenkant van mijn onderarm, vlakbij mijn elleboog zeg maar. Ik weet dus wel ongeveer hoe het voelt. Maar deze gaat wel aardig groot worden en ik ben nogal kleinzerig. Zal me een feest worden
Schorpioen is gaaf! Die schets vind ik ook erg gaaf!
Killyenn
Geplaatst: 08-12-16 00:53
Kuit vond ik echt zo meevallen in vergelijking met m'n scheen Misschien was het de vergelijking waardoor het minder pijnlijk leek, maar kuit was voor mij ongeveer hetzelfde als binnenkant bovenarm.
Ik zit bij mijne een beetje te twijfelen, ik wilde hem op mijn enkel/kuit, maar ik ben bang dat hij niet mooi tot zijn recht komt daar. meer mensen een wat grotere tattoo op de enkel? Andere plek weet ik ook niet zo goed.
Binnenkant bovenarm was niet leuk, maar wel te doen. Kuit doe ik echt nooit,maar dan ook nooit meer. Zo zie je maar hoe iedereens pijnzone en grens verschild.
De een vind bijv. pols een eitje en de ander gaat bijna dood. Is echt per persoon verschillend.