Veel plezier met shoppen! Hopelijk lukt het je om iets te scoren. Ik heb een paar maanden geleden een hele berg kleding besteld bij about you. Ik was nooit zo van het online bestellen. Maar toch wel super handig om alles op je gemak thuis te passen en dan terug te sturen wat niet past.
Wij hebben gisteren rondom Zeist gewandeld. In 2 stukken want het lukte me niet om een route te vinden die aansloot zonder gehinderd te worden door afgezette terreinen. Ik wilde eigenlijk naar een meertje lopen die ik op maps had gezien maar die bleek helaas in een begrazing gebeid te liggen waar de hond niet in mocht.
En dit was vanmorgen
gaucho
Geplaatst: 16-04-21 09:56
Hier wel goede ervaringen met spijkerbroeken van only Faringo Met rijden draag ik die van MissMe, dan vind ik een lagere taille fijner.
Sherivey
Geplaatst: 16-04-21 10:25
gaucho schreef:
Hier wel goede ervaringen met spijkerbroeken van only Faringo Met rijden draag ik die van MissMe, dan vind ik een lagere taille fijner.
Moet ik daar toch ook eens gaan shoppen
Moet binnenkort weer wat fatsoenlijke spijkerbroeken. Heb er momenteel 1 die niet versleten is of te ruim geworden is
Al loop ik sinds lockdown voornamelijk in paardrijbroeken of hardloopleggings
Faringo
Geplaatst: 16-04-21 11:08
Ik ben geslaagd hoor! Heerlijk helemaal alleen in de winkel. 2 broeken met ook nog 20% korting. Had zelf nog een fashion cheque liggen dus ook nog een leuk jurkje gekocht. Wat fijn om weer een keer in een kledingwinkel te zijn . Vanmiddag ga ik nog even met m'n vader aan de wandel dus wordt een kort rondje. Gaan naar een voor ons onbekend plekje in de buurt dus ben benieuwd.
Mooie foto's Sure_lee. Jammer dat je niet bij het meertje kon komen.
pien_2010
Geplaatst: 16-04-21 11:18
Fijn Faringo.
Sure_lee mooie foto's. Echt om van te genieten.
Vanochtend 7,5 km rondje gedaan en het was erg fijn en volop , wel in het begin wat guur. Veel vogel getwitter en erg relaxed.
Ik heb gezien de zwartkop
Mijn grote vriendin Nessie (Nessie en ik houden van elkaar )
Newfoundlander kwam ik opeens tegen→ wouw en dat hier in de Limousin De Newfoundlander is een hond die oorspronkelijk mee hielp met vissen, en die hond heeft zwemvliesjes tussen de poten. Heel speciaal vind ik dat.
Ik heb een stukje gewandeld bij Haaksbergen. Eerst naar de oostendorper watermolen. Dat is de oudste watermolen van Nederland. En op landgoed lankheet soort sawa's gezien. Daar worden velden met riet gebruikt als natuurlijk waterfilter.
Nu met de corona blijf ik in Nederland. En ik kom nu op plekken waar ik nog nooit geweest ben.
Ik loop eigenlijk van de ene verassing naar de ander.
pien_2010
Geplaatst: 16-04-21 14:29
Dat zie ik Lizard het lopen vd een naar de andere verassing. Ik vind het prachtig je foto's en het verhaal er achter.
Femke_Tweety
Geplaatst: 16-04-21 14:30
Nederland heeft echt heel veel heel mooie plekken.
Ik doe al een jaar of 15 aan geocachen, en dat heeft mij ook al op tig heel mooie plekken gebracht.
gaucho
Geplaatst: 16-04-21 14:54
Ik ga in mei samen met Faringo op ontdekkingsreis door Nederland heb ik echt zin in, ook al baal ik nog steeds een beetje dat reis naar Schotland niet doorgaat.
Dat gaat inderdaad een mooi en gezellig ontdekkingsreisje Nederland worden...maar inderdaad ook ik baal stiekem nog van Schotland.
Ik was vanmiddag met m'n vader een rondje lopen bij de Beningerslikken. Ongeveer een kwartiertje met de auto. Wat een prachtig mooi gebied. Hier komen ook reeën, bevers en zelfs de zeearend voor. Ga ik dus echt nog een keer in de vroege uurtjes heen, of juist in de avond.
Ik heb vandaag ook weer een heel bijzondere wandeling gemaakt. Vrijwel de hele route liep letterlijk over de grebbelinie en over een oude spoordijk waar geen rails meer ligt. Bijzonder mooie wandeling, ongveer 6 kilometer. Omgeving scherpenzeel.
Ik doe er even een screenshotje van de route bij. Het rechtergedeelte van mijn route is de grebbelinie, de kaarsrechte lijn links een oude spoorweg.
Zowel de spoordijk als de linie liggen hoger in het landschap, waardoor je op heel veel plekken erg fijn om je heen kunt kijken.
Ik voel me nu echt dom, maar kan iemand me vertellen wat het idee is van die beschilderde stenen?
Ik kom ze zo nu en dan in het bosje bij ons tegen. Vind ze best geinig, maar vraag me steeds af waarom ze er liggen. Dacht eerst aan een speurtocht oid
pien_2010
Geplaatst: 17-04-21 07:54
Dilan ik heb dezelfde vraag.
Mooie route en ik hou van die ex train routes. Die heten hier chemin de fer (weg van ijzer, of portraits). Je foto's zijn goed gelukt en ik zie dat je hond de overwinning claimt