Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind vooral de lipsticks op een paar roze kleurtjes na vrijwel ondraagbaar, zitten echt kleuren tussen waarvan ik me afvraag waarom ze het uberhaupt gemaakt hebben
Emmaa_ schreef:Ik weet het wel zeker, anders zouden ze niet bij de goodbyes staanVind vooral de lipsticks op een paar roze kleurtjes na vrijwel ondraagbaar, zitten echt kleuren tussen waarvan ik me afvraag waarom ze het uberhaupt gemaakt hebben

Ik ben me de laatste tijd meer gaan interesseren in make-up en lees wel eens wat op de bekende beauty-blogs.
Ik lees af en toe wat met jullie mee en ben ook een collectie aan het opbouwen. Foundation is me nog steeds een stap te ver, maar oogschaduw, nagellak (heb een grote voorraad) en een kleurtje op mijn lippen vind ik leuk! Heb afgelopen weekend ook bij de mac lippenstift staan kwijlen en toch niks mee genomen. Durf nog niet echt te zeggen welke kleuren mij goed staan.
Ik heb een lichte huid en ben blond. Kan ik dan het beste naar de roze kleurtjes gaan? Ik blijf steeds twijfelen! Ben in de winter erg bleek van kleur en vind het daarom prettig om wat kleur in mijn gezicht aan te brengen, zodat niet iedereen blijft zeuren dat ik onder de zonnebank zou moeten