Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yasmine schreef:Die tweede tattoo met die Ariël vind ik perfect bij jouw Mickey passen!
essiedepessie schreef:Ik breek even in hoor, ik lees al heel lang mee hier! Maar had nooit iets om te laten zien, inmiddels wel!
Verhaal:
Mijn moeder is een leeuwin, een voorbeeld, een strijder, mijn raadgeefster en mijn allerbeste en liefste vriendin. Ze heeft al heel veel overwonnen en 29 april zal ze met een hele zware reconstructie operatie een nare periode volledig afsluiten. Twee keer kanker, twee keer gewonnen. Uit eerbetoon en door mijn grote bewondering heb ik voor haar deze wilde roos laten zetten die ontluikt uit een pijl. De pijl kan alleen vooruit wanneer iemand de pijl eerst ver naar achter trekt. De wilde roos staat voor mijn moeder.
[img=600x853]https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/p600x600/1009977_10205276615613914_3631563217785374198_n.jpg?oh=f3fa7af2d48e24c2495cf4ca02e5ce0f&oe=560BBBCA[/im g]
Gezien de discussie over plaatsing op de vorige pagina's: Ik heb lang getwijfeld of ik hem wel of niet op die plaats moest zetten, maar het was mijn eerste gevoel, en ik heb er geen minuut spijt van gehad. Als ik op kantoor zit en ik heb mijn mouwtjes omhoog dan ziet niemand hem omdat hij met werken aan een bureau niet in beeld is.
MaartJ schreef:Hèhè, dat zien we dan wel weer.. Weet wel bijvoorbeeld dat de buitenkant veel minder gevoelig is dan de binnenkant van m'n been. En hij komt op de buitenkant![]()
Ben niet bang voor de pijn ofzo, meer heel erg nieuwsgierig omdat 't iets totaal onbekends is.
't Worden 2 'viooltjes' (de bloemen) met een occitaans kruis in 't midden.
Hij komt in de lengte en dan de bloemen komen zeg maar diagonaal tegenover elkaar met daar tussen 't kruis en de bloemen overlappen 't kruis een beetje. De bloemen in kleur en 't kruis in zwart grijs. Snappie ?
_Ekenna schreef:MaartJ schreef:Op m'n rechterbeen, enkel/zijkant
Volgens mij is dat ook geen fijne plek bij je enkel.... Maar wel een mooie plek! Succes alvast.