Mooie creaties Stef! Ik moet ook maar weer eens mijn Konad set erbij pakken. Vorige week mijn Bluesky top en basecoat van Ebay gehad, die ene seller kwam veel eerder binnen dan dat van osium_beauty. Dus ga daar voortaan bestellen Nu zit ik klaar om het te gaan lakken, ben heel benieuwd!!
@tazzey Er bestaan ook starterssetjes konad, misschien is dat wat! Konad werkt echt heel fijn (aan het begin wil de stempel vaak iets minder fijn, hoe vaker je hem gebruikt hebt hoe beter die het gaat doen). Action heeft ook stempelsetjes voor een euro oid, werkte geeneens zo slecht als je zou verwachten.
Anne_26
Geplaatst: 09-02-14 22:16
Oja en welkom Jessica
Tazzey
Geplaatst: 09-02-14 22:16
Misschien moet ik maar eens zo'n setje aanschaffen.
Stempelen... ik heb het met het Essence setje geprobeerd en dat was geen succes... Mijn nagels zijn heel erg rond, dus sowieso moeilijk om te stempelen.
Denk dat ik het maar gewoon bij mijn normale art hou, geeft jullie zo af en toe ook nog wat te lachen Vandaag een Valentine's Day Mani met free hand hartjes en geprobeerd om een stencil te gebruiken... niet helemaal goed uitgepakt...
En als je een keer een prijs wil doen, is het gewoon een kwestie van iets kopen en dat beschikbaar stellen als prijd Kost je alleen wat geld voor de prijs en natuurlijk de verzendkosten.
En werken die plaatjes echt? Ik heb ooit een heel goedkoop setje gehad en dat ging voor geen meter!
LadyMadonna
Geplaatst: 10-02-14 16:33
Als er een wedstrijd is puur voor mensen vanuit dit topic wil ik best iets beschikbaar stellen, maar vanuit t andere topic.... Allemaal mensen die ik toch niet ken... Mwah
Pearl: goedkope plaatjes werken idd vaak niet, ze zijn niet diep genoeg uitgefreesd. Ik heb inmiddels diverse merken gehad en Konad staat echt met stip op 1
Lees nog steeds bij, helaas post ik niet meer actief.
Heb nu wat geprobeerd. Maar ga het er vanavond weer afhalen. Ben er niet tevreden over en het kleurtje leek zo leuk in het potje, maar het vloekt bij mijn huidskleur en de combinatie is erg heftig.
Ik had het eerst geprobeerd met plakband voor de strakke lijnen. Helaas bleef ik hoe dan ook mijn nagellak er af trekken dus maar uit de pols lijnen getrokken.
En bij mijn vriendin die in een dierenkliniek werkt heb ik een katje op haar nagels gelakt.
Nanne ik weet niet ik vind de glitter wel gaan maar ik vind de goud kleur niet zo mooi Anc wat een leuke nailart! Wat een leuke konat pateoontjes gebruik je zoiets vaak?