Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smee__ schreef:Amanda schreef:*proest thee over beeldscherm*
Ja, je lacht erom, maar zo is het dus echt hè![]()
![]()
Ik irriteer me er dood aan en daardoor is het inmiddels ook een soort van obsessie aan het worden.
Ik had dat in het begin heel erg met m'n spiraaltje. Was als de dood dat dat ding eruit zou komen, terwijl dat natuurlijk vrijwel onmogelijk is als hij gewoon goed geplaatst is. Maar bij zo'n ding dat je er zelf in moet doen zou ik helemaal flippen
CCCCC schreef:Ik heb een beetje een probleem, 6 maanden geleden gestopt met de pil. Nu sinds een maand flinke last van acne, vooral op m'n wangen, terwijl ik voorheen (ook voor de pil, in mn puberteit) bijna tot geen last had. Vind het zo ontzettend storend! Iemand hier ervaring mee? En tips hoe ik dit kan verminderen?
Amanda schreef:Ik ben nu al helemaal klaar met die ring. Mijn doos doet er alles aan om het ding zo snel mogelijk buiten te werken, waarop ik 'm zo'n 10x per dag terug moet frutten, waarbij ik alle mogelijke manieren al heb geprobeerd (volgens de bijsluiter, als krakeling, als wokkel, dubbelgevouwen).
Ik probeer mezelf voor te houden het in ieder geval 1 ring vol te houden, maar dat wordt toch lastig geloof ik