Time2Tri schreef:Lauraennala schreef:Je had ook een boek aangeschaft toch voor trainen met een powermeter? Daar al wat dingen uit kunnen halen?
Ben nog niet echt opgeschoten met mijn boek
Iets met tijd hebben om te lezen
Als je FTP en HF instellingen kloppen worden je zones toch
automatisch berekend .
Ik kan wel zelf een schema maken , maar er moet natuurlijk
een logische opbouw/ prikkel inzitten .
En ik heb geen verstand van trainingsleer .
Zal t.z.t als ik een afspraak heb voor de zwemanalyse me eens
laten voorlichten .
Het berekenen van je zones kan je automatisch laten doen, maar daar worden wel eens verschillende formules voor gebruikt. Trainingsschema moet je inderdaad wel goed opbouwen
AnnexUdith schreef:Gisteravond nog even een mooi rondje gedaan van 27 km.
Normaal gaan we het bos in maar mijn fiets heeft een beetje moeite met schakelen (morgen breng ik de fiets heen voor een onderhoudsbeurt) dus stuk over de weg/grindpad gedaan. Uiteindelijk toch nog stukje bos gevonden en de verleiding is dan wel te groot dus maar even een stukje door het bos.
Oo de terugweg een hele mooie zonsondergang en wat is Drenthe dan toch mooi! Lekker weer even de kop leeggemaakt.
Lekker is dat zo 's avonds nog even op pad.
IMAY1990 schreef:Wat gebruiken jullie om je fiets goed schoon te houden? Ik heb inmiddels zo'n ding dat je om je ketting heen klikt en dat dan je ketting reinigt, maar na 1e gebruik is het bijgeleverde flesje schoonmaakmiddel al over de helft op dus daar moet ik nieuwe voor bij halen. En hoe vaak/om de hoeveel km maken jullie je fiets schoon?
Ik maak de ketting gewoon met de hand schoon met een borsteltje en kettingreiniger. Verder het frame met speciale fiets reiniger en soms gewoon een scheutje alles reiniger. Ik haal na iedere rit even een doekje over de ketting (gewoon oude droge doek) en om de rit vaak even laagje olie. Ongeveer om de week (of eerder als hij vies is) ontvet ik de ketting en maak ik het frame schoon.