Connaisseur schreef:Mag geel/goud nog als kleur gebruikt worden in een tattoo?
Ja hoor, zo lang de inkt aan de EU reach richtlijnen voldoet wel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn artiest heeft de foto pas vandaag gepost.

Ik denk dat dit het langste is dat ik al gezeten heb. Maar ondanks dat was ik verrast toen ze klaar was, dus kennelijk kon ik nog even door haha. Ik had schrik voor mijn elleboog, maar buiten dat het wat gek voelde, viel dat me echt enorm mee. Dat hoefje zo vlakbij de plooi van mijn pols vond ik veel venijniger.
Kinke schreef:oh wauw!! heel gaaf!!
hoe lang moest je zitten?
Dit was tussendoor, na ongv 2 uur werk:

Kinke schreef:ik had verwacht dat het langer zou duren
heb ff gespiekt wat ze zoal maakt, heel gaaf. Niet mijn smaak maar echt prachtig allemaal
Ik vond haar ooit op Instagram, toen zag ik dat ze Guest was bij een shop in Brussel in 2022. Meteen geboekt, want ik vond haar werk altijd al zo gaaf! Toen heeft ze mijn eenhoorn gezet.
Afgelopen herfst dus weer in Brussel op een conventie. En dit keer in Namen. Alle drie staan op dezelfde arm en alledrie zijn ze paardgerelateerd. Het scheelt dat ze zelf rijdt en zelf dus ook erg graag paarden ziet 
Meestal geraken we er met handen en voeten wel aan uit gelukkig.miereneter schreef:Prachtig Kaatastrof!
Dat heeft ze vlot gezet voor zo'n grote.

Niekj_Jente schreef:Wat een gave tattoo's weer!
Ik mag 16 en 17 juni weer, ik krijg van mijn overleden paard en mijn huidige paard een portret op mijn been, het word een lange zit, er staan 2 dagsessies voor gepland
is een zalf van de huisarts, dus niet de verdunde varianten die je online koopt. Leek wel of me arm sliep of heel lang een coldpack op had gelegen, zo dood voelde het haha. Ben wel benieuwd hoe het dus met tattoeren dan is