Ik heb nog steeds niets op maar mijn moeder had alweer lifting. Dus dit keer strijklaagje rubber gedaan en thats it.

Ze had zin in een donkere kleur. Kan ook prima al vind ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wijslander schreef:O je moeder toch Glossi!Maar wat een prachtige kleur, nazomers en herfstig tegelijk. En mooi verzorgde nagelriemen!
Mij lukt alleen een strijklaagje rubberbase nooit zo goed, het wordt snel bobbelig/streperig als je begrijpt wat ik bedoel... Het resultaat wordt dan nooit echt mooi egaal, dus ik doe vast iets verkeerd!![]()
Net wel een setje gezet met 1 (of eigenlijk 2, zie ringvinger) van mijn nieuwe kleuren. In het flesje is de kleur alleen veel meer roze, op deze nagels neigt ie meer naar bruin... Het is de Miss Power:
[ [url=m/dENSsm.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hier hoe die uitvalt, komt misschien ook door de gebruinde handen?
[ [url=m/LSVDtb.jpg]Afbeelding[/url] ]
-Namiro- schreef:Vandaag mijn eerste set gellak zelf gezet. Starterswoningen van PG gekocht.
Nu heb ik alles netjes volgens de gebruiksaanwijzing gedaan maar bij het verwijderen van de plakkaat met de cleaner veeg ik zo een hoekje van de lak op mijn duim eraf.. ook van de andere nagels kwam best veel kleur af.
Iemand enig idee hoe dit kan?
[ [url=m/ncNz0i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D8aOV5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eleionomae schreef:Ik doe mijn duim inderdaad ook altijd apart. En volgens mij zijn die hele gepigmenteerde kleuren wel vaker wat lastig goed uitgehard te krijgen.
Ik neem trouwens niet af, heb die ultrashine als topcoat. Veel zeggen dat het sneller chipt, maar in combi met de rubberbase zit het bij mij wel als een huisvorige set heeft 2 weken gezeten zonder chip en deze zit ook al weer bijna een week. En ik ben niet echt voorzichtig
-Namiro- schreef:Vandaag mijn eerste set gellak zelf gezet. Starterswoningen van PG gekocht.
Nu heb ik alles netjes volgens de gebruiksaanwijzing gedaan maar bij het verwijderen van de plakkaat met de cleaner veeg ik zo een hoekje van de lak op mijn duim eraf.. ook van de andere nagels kwam best veel kleur af.
mirtedl schreef:-Namiro- schreef:Vandaag mijn eerste set gellak zelf gezet. Starterswoningen van PG gekocht.
Vergeet niet dat rood een extra crime is om goed uitgehard te krijgen. Daar zou ik zeker de duim apart doen!
Shenavallie schreef:- Namiro - Het lijkt of je je nagels niet 'sealt'. Dit kan er voor zorgen dat de boel heel snel gaat bladderen. Sealen met kleur en topcoat is sowieso ook mooier in de afwerking. Verder mooie kleur en netjes gelakt.