Heb geen Nike vind um shirtjes matig
Heb alleen ASICS, Odlo, Adidas maar bij mijn gescheurde broek kan ik niet type vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lekker hoog, fijne, stevige stof, genoeg zakjes, en lang, echt lang. Of je moet een short kopen uiteraard
Shirtjes vind ik mijn asics ook het fijnste, wil eigenlijk wel wat meer shirts gaan proberen, maar die prijzen zijn minder grappig om gewoon even te proberen.Memuska schreef:Heeft er overigens iemand ervaring met touwtjespringen?
Ik moest dat altijd doen als opwarming voor het boksen, en buiten dat ik mij kan herinneren dat ik er half van dood ging in 't begin, vond ik dat ook wel heel leuk. Dussssss mss kan ik dat wel gewoon doen de dagen waarop ik niet loop, of het druk heb, of eens wat anders wil. Maar hoe begin ik daar nu aan?

tita schreef:Wat jij onder korte afstand verstaat is voor mij langen rit
Heb geen Nike vind um shirtjes matig
Heb alleen ASICS, Odlo, Adidas maar bij mijn gescheurde broek kan ik niet type vinden
Ik ben sinds kort in verwachting en mijn energiepeil ligt ineens zó laag. Heel irritant en ik heb er nog geen vrede mee. Nu heb ik vakantie en heb 3 dagen bijna alleen maar geslapen dus weer wat meer puf. Het lopen ging laatste keer al veel slechter, snel buiten adem en toch een vermoeid gevoel dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Ik neem de honden weer mee en we gaan voor een sukkelrondje. Dan ben ik in elk geval weer geweest 
Als het goed is moet ik over een paar weken weer wat meer energie krijgen. Daar kijk ik wel heel erg naar uit

Nu nog onder de 25 min lopen.