Ik heb na mn vakantie ook eindelijk weer ns een lookje gemaakt:
En idd het is n suuslook

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mirtedl schreef:Ik kon niet kiezen tussen Born to Run en beached palette van UD dus heb ze vanmiddag allebei maar besteld
mirtedl schreef:Ik kon niet kiezen tussen Born to Run en beached palette van UD dus heb ze vanmiddag allebei maar besteld
UltimOo schreef:Ik draag de laatste tijd weer wat vaker rood
[ [url=m/jbbfbW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Over twee weken heb ik een fanatieke week in Tsjechië met activiteiten als raften, klimmen en mountainbiken. Nu ben ik opzoek naar een waterproof mascara, gezichtspoeder en iets als een setting spray. Ik fiets dagelijks al een uur naar school dus mijn make up is al aardig weer bestendig maar nu moet het wel een stapje extra
[***] schreef:Heeft er iemand toevallig tips voor make up remover geschikt voor gevoelige ogen? Ik heb een tijd kokosolie gebruikt, maar steeds als er ook maar iets in m'n oog kwam raken ze heel geirriteerd. Liefst ook nog betaalbaar en eentje die op kan tegen waterproof mascara

[***] schreef:Heeft er iemand toevallig tips voor make up remover geschikt voor gevoelige ogen? Ik heb een tijd kokosolie gebruikt, maar steeds als er ook maar iets in m'n oog kwam raken ze heel geirriteerd. Liefst ook nog betaalbaar en eentje die op kan tegen waterproof mascara